Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_31
Skrevet

Hjelp! Jeg farget håret hjemme og det ble altfor mørkt!Er det noen som vet om noe kan gjøres hjemme eller må jeg bruke en liten formue hos frisøren?

Den naturlige hårfargen min er mørk blond/lysebrunt..

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter noen uker har det lysnet mye. Hvis ikke du kan vente, løp til frisøren. Om du prøver å korrigere det selv kan det lett bli grønt eller oransje....

Skrevet

Hårkur kan trekke ut en del farge, samt enkelte flasshampoer kan gjøre fargen blassere.

Skrevet

Jeg har gjort det samme før :gråte:

Hvis håret ditt ikke er for slitt, kan du kanskje prøve med noen lyse striper.. Helst ved bruk av hette slik at det "blander" seg godt med det mørke..

Lykke til :)

Skrevet

Usj, jeg gjorde det samme for et år siden. Det er først nå jeg har fått klippet det vekk. Ingenting annet hjalp desverre. :troest:

Skrevet

Oioi, nøyaktig det samme skjedde med meg i fjor, jeg gråt i to dager, hehe... Håret ble lillabrunsvart i forhold til den lysebrune naturlige fargen jeg har. Men det var en sånn farge som skulle gå ut etter 12 uker. Som det da ikke gjorde...

Men, jeg vurderte avfarging hos frisør, noe som er veldig dyrt og sliter på håret...

Hvis jeg var deg ville jeg ventet en uke (hvis det da ikke ser horribelt ut, noe jeg er sikker på at det ikke gjør) for da har du vent til deg fargen og vet om du klarer å overleve til den fader bort av seg selv. Og så kontakte frisør hvis du vil ha den bort for enhver pris. :) Er ikke så lurt å begynne å lysne håret selv hjemme... Jeg snakker av erfaring der også.

Jeg brukte Head and Shoulders for å få fargen til å forsvinne fortere, og det funket litt.

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg.

I et anfall av god økonomi skulle jeg farge håret hos frisøren. Hun tok først avfarging. Jeg skal love deg at det sleit på håret. Aldri mer.

Hadde prøvd meg med noen lysere striper i håret og så bare ventet på at det skulle vokse ut.

Skrevet

gjorde det samme en gang, på nyttårsaften, med varig farge...

aner ikke hvor mange ganger jeg vasket håret rett etterpå, sikkert 5 ganger eller fler, og det ble bittelitt lysere.

men håret mitt slipper fargen ganske fort, så etter noen uker ble det bedre. også for jeg vente meg til det.

Gjest Gjest_31
Skrevet

Hei igjen!

Takk for alle svar...leste på en britisk side at Head and Shoulders skulle funke om man satt med det i håret en halvtime. Jeg tror faktisk det hjalp litt. Dessuten har jeg lagt inn noen lysere striper. Det har vel blitt litt lysere kanskje, men resultatet er ikke helt det jeg ønsker.. Får vel bare ta tiden til hjelp:o)

Takk for alle tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...