prinsessa Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei! Jeg er ute etter en oppskrift på brente mandler, slike de har på Strøget, københavn. På de oppskriftene jeg har sett er det kun sukker,vann og smør. På disse mandlene er det noe mer men jeg vet ikke hva, de er liksom ikke så harde som vanlig brente mandler blir ikke en sånn stiv sukkerhinne på de også er de lysebrune og ikke mørke brune. Er det noen som kan hjelpe???
prinsessa Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2007 Ingen som vet Fader også at jeg ikke spurte om oppskriften når jeg kjøpte dem men viste jo ikke at de var så utrolig gode For og forklare litt mer så er de sånn karamellisert på utsiden, det virker nesten sånn at de har noe mer enn sukker, kanskje blander den med knuste kjeks eller noe?? For det er liksom mer "mat" på mandlene enn bare sukker??? Håper noen kan hjelpe for nå er det like før jeg tar meg en tur til Køben ens ærend for og få oppskrift. Disse kjøpte jeg faktisk på vei opp til Nørreport og ikke på strøget, har kjøpt på strøket før og de var gode de altså men disse smakte bare himmels
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå