Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Da mener jeg den som heter Fantasy, jeg har så lyst på denne men jeg er kansje for gammel til å bruke den nå som jeg er 29 år? Hva synes dere? Hvilken alder er det på dere som bruker denne parfymen?
Mischa Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Alder spiller vel ingen rolle så lenge du liker duften Jeg hadde hvertfall ikke brydd meg.. Jeg kjøper det jeg syns lukter godt og som jeg føler passer til meg!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg er snart 34, ingen Britney fan men ELSKER lukten på parfymen! Begynt på min flaske nr 2 jeg nå
snooops Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg mener egentlig at den passer best til 10-15 åringer (pga Britney), men hvis man ser bort fra at det er en Britney parfyme, og kun fokuserer på hvordan den lukter så mener jeg grensa går ved 20 år. Men hvis du liker den og føler at det er deg, så kan du for all del kjøpe den...
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Er det flere som har meninger om den her? :rødme:
snexi Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Jeg er snart 34, ingen Britney fan men ELSKER lukten på parfymen! Begynt på min flaske nr 2 jeg nå Visst det er den runde flakongen til Britney, i dyp cerice med diamanter så bruker jeg og den. Har fått kjempemange kommentarer og spørsmål om hvilken parfyme jeg bruker for den lukter så godt. Bruker en som er Paris Hilton sin også jeg, men den er mer anonym og til et helt annet bruk. Jeg lar ikke vær og kjøpe en parfyme jeg liker pga jeg ikke liker personen som promoterer den, akkurat det tenker jeg ikke på en gang, bare jeg lukter godt så er jeg fornøyd. ,)
snexi Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Hvor gammel er du Snexi? Det glemte jeg og si, jeg er 34 år og 3 barns mor. Eldste på 10 år synest h*n har en kul mor.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Så bra at det er noen over tretti som liker den. Jeg skal kjøpe den snart, så da kan bare de som vil grine på nesen for det.
snexi Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Så bra at det er noen over tretti som liker den. Jeg skal kjøpe den snart, så da kan bare de som vil grine på nesen for det.
Gjest Raptuza Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Eg falt for den for nokre år sidan og fekk den til 32årsdagen! Use it if you like it!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes ikke den er så værst, min datter bruker den å det hender at jeg låner litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå