Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg den som heter Fantasy, jeg har så lyst på denne men jeg er kansje for gammel til å bruke den nå som jeg er 29 år?

Hva synes dere? Hvilken alder er det på dere som bruker denne parfymen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder spiller vel ingen rolle så lenge du liker duften :)

Jeg hadde hvertfall ikke brydd meg.. Jeg kjøper det jeg syns lukter godt og som jeg føler passer til meg!

Skrevet

Jeg er snart 34, ingen Britney fan men ELSKER lukten på parfymen! Begynt på min flaske nr 2 jeg nå :)

Skrevet

Jeg mener egentlig at den passer best til 10-15 åringer (pga Britney), men hvis man ser bort fra at det er en Britney parfyme, og kun fokuserer på hvordan den lukter så mener jeg grensa går ved 20 år.

Men hvis du liker den og føler at det er deg, så kan du for all del kjøpe den...

Skrevet

Er det flere som har meninger om den her? :rødme:

Skrevet
Jeg er snart 34, ingen Britney fan men ELSKER lukten på parfymen! Begynt på min flaske nr 2 jeg nå :)

Visst det er den runde flakongen til Britney, i dyp cerice med diamanter så bruker jeg og den. Har fått kjempemange kommentarer og spørsmål om hvilken parfyme jeg bruker for den lukter så godt.

Bruker en som er Paris Hilton sin også jeg, men den er mer anonym og til et helt annet bruk.

Jeg lar ikke vær og kjøpe en parfyme jeg liker pga jeg ikke liker personen som promoterer den, akkurat det tenker jeg ikke på en gang, bare jeg lukter godt så er jeg fornøyd. ,)

Skrevet
Hvor gammel er du Snexi?

Det glemte jeg og si, jeg er 34 år og 3 barns mor.

Eldste på 10 år synest h*n har en kul mor. :Knegg:

Skrevet

Så bra at det er noen over tretti som liker den. Jeg skal kjøpe den snart, så da kan bare de som vil grine på nesen for det. :skratte:

Skrevet
Så bra at det er noen over tretti som liker den. Jeg skal kjøpe den snart, så da kan bare de som vil grine på nesen for det. :skratte:

:jepp:

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg falt for den for nokre år sidan og fekk den til 32årsdagen! Use it if you like it!

Skrevet

Jeg synes ikke den er så værst, min datter bruker den å det hender at jeg låner litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...