Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som har prøvd Gaba og 5-thc mot depresjon og/eller angst?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 5-THC? Det er ikke 5-HTP du mener?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 5-THC? Det er ikke 5-HTP du mener? Haha, jo selvsagt. Det går bare litt fort i svingene når man er trøtt.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Fort gjort Men jeg har ikke erfaring med det selv, men samboeren brukte 5-HTP i en kortere periode. Forholdsvis stor dose (100mg), med 100mg Vitamin C, 30mg Niacin, 10mg Vitamin B6, 5mg Zinc, 100mcg Folic Acid og 50mcg Biotin Fikk noe mageproblemer, og en generell følelse av slapphet og muskeltrøtthet. Ingen bedring av depresjonen, annet enn at han fikk et kortvarig oppsving de første par dagene han brukte det. Vil tro det har vært placebo, eller muligens at det er vitaminene som kan ha virket. Har ikke testet det ut selv, selv om jeg vurderer seponere johannesurten og bytte om til 5-HTP på sommeren pga at jeg blir lysømfindtlig av den.
Gjest TS Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Er disse vitaminene nødvendige å ta ved siden av 5-thp? Og hva med gaba, noen erfaringer der?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Nei, de er ikke nødvendige. De var i pillen, og dermed ble de spist i samme slengen. GABA kjenner jeg ikke til, og er usikker på om den er lovlig. http://www.drugs.com/mtm/5-hydroxytryptophan.html en ok link til den mest grunnleggende informasjonen om 5-HTP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå