Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Har soppinfeksjon i underlivet 1-2 ganger i mnd å må stadig bruke pevaryl /canesten. Det jeg lurer på er om dette kan gjøre det vanskelig å bli gravid, da miljøet i underlivet neppe er helt bra. noen som vet? Ps: gode råd mot soppinfeksjoner mottas med takk!!!!!!!!!
Furstina Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 om du har soppinfektion så ofta så behöver du verkligen gå till läkare för att få det medicinerat korrekt - kanske är det inte sopp utan någon annan infektion och du behöver antibiotika eller något annat? Men att ha soppinfektion 1-2 ggr per månad är inte bra, och det kan säkert påverka chansen att bli gravid. Bra tips för att undvika sopp är att använda underkläder i bomull som andas bra, inte ha nylonstrumpbyxor dagligen och undvika tighta byxor varje dag. En sockerrik kost kan också hjälpa till att "föda" soppen så den trivs. Om DU har sopp och behandas för det så behöver med all sannorlikhet också din manlige partner behandlas, det kan mycket väl vara han som smittar dig med sopp hela tiden. Men kontakta en läkare för att ta prover och få rätt behandling
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Du bør i alle fall ikke vaske deg for ofte, og helst ikke med såpe. Ikke bruk stringtruser eller (veldig) trange bukser.
Chassi Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 ...da miljøet i underlivet neppe er helt bra.Nei, med infekjoner opptil 2 ggr i mnd er det neppe bra, for å si det mildt! Furstina sier mye vettig. Og, bestill deg en legetime og få råd der evt få utreda hvorfor du har så mange infeksjoner. Jeg var litt plaga med sopp en stund etter fødsel, men spiste mye yoghurt (naturell) og drakk Cultura. Passet på å ikke ha "fukt" i trusa og skifte undertøy ofte. Det hjalp, for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå