Gå til innhold

EL-tester fra billigtester

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har tatt tester nå noen morninger. Lørdagen hadde jeg svak strek, søndagen også svak strek og i dag litt sterkere strek. Hva tyder dette på? Og evt når har jeg EL?? Torsdag og fredag var det ingen antydning til strek.

Blir litt forvirret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har tatt tester nå noen morninger. Lørdagen hadde jeg svak strek, søndagen også svak strek og i dag litt sterkere strek. Hva tyder dette på? Og evt når har jeg EL?? Torsdag og fredag var det ingen antydning til strek.

Blir litt forvirret...

De sier at du må ha en strek som er sterkere enn kontrollstreken for at det skal gjelde som en gyldig strek... Tror ikke det er alle som får det, jeg fikk det ikke iallfall- mulig pga jeg ikke testet i nok dager, ikke vet jeg. Jeg likte ikke de billige el-testene. :vetikke:

Clearblue sin el-test er geniale, de digitale altså. En god del dyrere, men hvis du kjøper på billigtester sin side får du de en del billigere :)

Gjest Apple- i.i
Skrevet

Blir litt forvirret...

Du må lese bruksanvisningen :)

EL-tester funker ikke som graviditetstester, hvor en strek er en strek (dvs positiv).

Når teststreken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken, har du en positiv test. Da vil du ha eggløsning innen 24-48 timer (litt usikker, sjekk bruksanvisningen).

Jeg har brukt de billige teststripsene mye, og har ikke hatt problemer (kun én gang, men da var det nok jeg som rotet). Hvis jeg fikk en veldig svak teststrek, testet jeg ikke igjen før om 1 1/2 dag, hos meg ble streken litt sterkere for hver dag til den ble positiv. Syns også jeg husker at du ikke skal teste på morgenurinen (men gjerne neste).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...