lidia Skrevet 14. april 2003 #1 Skrevet 14. april 2003 Er det noen som har erfaringer med denne mascaraen? Og, en annen ting: Er det vanlig å bruke falske øyevipper? Så en jente idag med kjempe fine laange fyldige vipper. Så ikke så veldig falskt ut egentlig, men skjønner ikke at det er mulig å få sånne vipper. Jeg klarer det iallefall aldri. Jeg forbinder ikke falske øyevipper med noe man bruker til vanlig, men det er kanskje "in" å bruke det, eller?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #2 Skrevet 14. april 2003 Jeg blir ofte "beskyldt" for å ha falske vipper, men jeg er en av de heldige som har naturlig lange og fyldige vipper. Bruk god øyensminkefjerner og en proteinrik mascara så hjelper det hvertfall noe. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #3 Skrevet 14. april 2003 Jeg er ganske fornøyd med More Lashes, har aldri funnet noen mascara som jeg er superfornøyd med. Så jeg synes denne er grei. Hos meg drysser den ikke, men klumper seg litt og vippene klistrer seg litt sammen. Det ser ikke ut som jeg får flere vipper, men vippene mine ser lengre ut.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #4 Skrevet 3. mai 2003 Jeg forbinder ikke falske øyevipper med noe man bruker til vanlig, men det er kanskje "in" å bruke det, eller? Det er in å feste på punktvipper eller løsvipper klippet opp i flere deler. Og så fordele dem på vippene. Må si jeg har blitt mer fornøyd med More Lashes nå etter å ha brukt den en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå