Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hei! Jeg har problemer med å få sendt mail, jeg får stadig denne meldingen, når jeg prøver å sende mail til ullike adresser, fra ulike ulike e'post kontoer jeg har. This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. Your message cannot be delivered to the following recipients: Recipient address: [email protected] Reason: Illegal host/domain name found Er det noen som kan skjønner hva som har gått galt? Har nettopp reinstallert windows, jeg vet ikke om dette kan ha noen betydning, men jeg får i alle fall inn mail på de ulike kontoene mine. Håper å finne en løsning. Hilsen Fortvilet
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg har i alle fall fått den meldingen fra ulike mottakere, og når jeg har sendt fra ulike e-mail kontoer, så jeg har foreløpig ikke funnet noe løsning. Håper det er noen her inne som kan komme med noen forslag.. ?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Har funnet løsningen...en datavenn av meg..fikk se feilmeldingen..og svaret var at det er en skrivefeil i frisurf!! Jeg kunne ikke se det selv, enda jeg har sjekket adressen..fordi jeg har adhd...jeg sliter med bokstaver som hopper og forsvinner. Men, er glad mysteriet er løst for denne gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå