Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #21 Del Skrevet 24. april 2003 Hei. Det er ikke så lett når mann eller kone har barn fra før.Fordelen her er vel at du også har barn (tror du skrev det) En må nok akseptere at far har kontakt med mor til barna.Min mann har ofte hatt krangler der mor til datteren hans har opptrådt mildt sagt urimelig.MEN jeg har aldri blandet meg oppi det. Jeg trøster ham og snakker med ham om problemene, han har alltid min fulle støtte. Men uansett må jeg bare være glad for de periodene der det fungerer mellom dem.Det er flere ganger jeg skulle ønske at jeg var den som kunne gi ham hans første barn og vi slapp å ha kontakt med xèn hans hele tiden men...... Så lenge SMS dreier seg kun om barna og ikke alt mulig annet synes jeg ikke du skal ta på vei for det.Jeg får følelsen av at det er noe annet som gjør at du føler som du gjør!En dum kommentar fra mannen din eller et sidesprang kaskje...? Ikke vet jeg.Håper bare at det ordner seg for hans barns skyld.En 11-åring kan ringe selv, men jeg synes nå likevel at mor og far bør kunne klare og ordne opp i samværet. Lykke til med klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå