Gå til innhold

Å dusje sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barbering og vasking her og der bryr vi oss ikke om. Det eneste som kan være litt tricky er når jeg skal glattbarberes, litt vanskelig å komme ordentlig til hvis jeg ikke "sprer beina", og da kan jeg føle meg litt "studert", så enten titter han bort eller så gjør han det selv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne tråden kunne vel også ligget under "samliv og relasjoner" men pytt pytt..

Kjæresten min har tidligere nevnt at han ønsker å dusje med meg. Det er ikke den store drømmen men siden det er noe han ønsker/har ønsket ser jeg ikke noe problem å gjøre det "for"/med han.

Det jeg lurer på er, hva er liksom vitsen med dette? Se på hverandre? Ta på hverandre? Såpe hverandre inn?

Regner med at jeg "finner" det ut etterhvert, men dusj er noen jeg kombinerer med renhet, noe jeg gjerne gjør alene :tunge1: Hva er deres tanker om å dusje sammen?

Jaja, skal bli deilig å legge seg nydusjet og varm med han ;)

Jeg synes det er utrolig kos å dusje sammen med mannebeinet :)

Skrubbe hverandre på ryggen og vaske håret til hverandre osv.

Trenger ikke være seksuelt i det hele tatt! Men ender oftest opp slik, selvom det ikke helt var meningen :fnise:

Skrevet
Denne tråden kunne vel også ligget under "samliv og relasjoner" men pytt pytt..

Kjæresten min har tidligere nevnt at han ønsker å dusje med meg. Det er ikke den store drømmen men siden det er noe han ønsker/har ønsket ser jeg ikke noe problem å gjøre det "for"/med han.

Det jeg lurer på er, hva er liksom vitsen med dette? Se på hverandre? Ta på hverandre? Såpe hverandre inn?

Regner med at jeg "finner" det ut etterhvert, men dusj er noen jeg kombinerer med renhet, noe jeg gjerne gjør alene :tunge1: Hva er deres tanker om å dusje sammen?

Jaja, skal bli deilig å legge seg nydusjet og varm med han ;)

Eksen min hadde en greie for det der, og det var helt greit det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...