Gå til innhold

Å dusje sammen

Fremhevede innlegg

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Det er visst bare jeg som vil ha dusjen for meg selv :fnise:

Blir jo så kaldt når halve kroppen står utenfor dusjstråla...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:hår: :dusje::vetikke:

Neimen... :sjenert:

Kunne aldri ha gjort noe slikt foran kjæresten mens han så på! Dessuten virker det avtennende/ufeminint og lite elegant. Men dusje kan man jo gjøre sammen av og til.

Jeg kunne blitt rene traktorlesba uten at kjæresten min sluttet å tenne på meg. :fnise:

Kjæresten min lever ikke under den villfarelsen at jeg er feminin, elegant, og kun lever for å tenne ham, 24/7. Jeg er da bare menneske jeg og.

Jeg hadde mistrivdes i et forhold der jeg ikke kunne være meg selv fullt ut.

Sexy på en primitiv måte å ikke måtte skjule sånne private ting for hverandre. :love:

Endret av Filur
Skrevet
Det er visst bare jeg som vil ha dusjen for meg selv :fnise:

Blir jo så kaldt når halve kroppen står utenfor dusjstråla...

Neida, jeg trives også best alene i dusjen. Eneste stedet jeg kan være litt alene syns jeg, når man har små barn.

Skrevet (endret)

Amen for den, Filur! ^^

Men kan forstå de som har små barn ja, og vil være alene. Men da må det være ekstra kos å kunne ta en dusj/bad sammen en gang i blant hvis barna er hos besteforeldre og, tenker jeg? :)

Endret av Huldriél
Skrevet

Jeg liker begge deler, vi har også barn og noen ganger er det godt å få den tiden alene. Vi dusjer ofte sammen etter at ungene er i seng, det er kjempekos. Holder rundt hverandre, prater om hvordan dagen har vært etc. Han pleier forresten å barbere meg nedentil, en gang i uka. Det blir som regel noe ekstra de gangene :lur:

Skrevet

Har jeg dårlig tid (noe jeg stort sett har hver gang jeg dusjer), foretrekker jeg å dusje i ensomheten. Skal heller ikke se bort fra at jeg nesten blir litt irritert dersom sambo da insisterer på å dusje sammen med meg, da har jeg jo ikke tid til tull og tøys.

Men - dersom jeg dusjer om ettermiddagen/kvelden i helgene (og dermed har bedre tid enn ellers), er det bare trivelig med litt selskap i dusjen...

:dusje::dusje:

Skrevet

Jeg synes forresten det er kjempekos om jeg står i dusjen og han plutselig har kledt av seg og kommer for å dusje sammen med meg. Han blir veldig glad når jeg gjør det samme :)

Skrevet
det er jo bare kjempedeilig! Såpe hverandre inn, han kan vaske håret ditt e.l.

av de tusen gangene vi har dusjet sammen, kan jeg telle på en hånd da det har ledet til noe seksuelt, og kun to ganger hvor vi har hatt rå sex i dusjen..

Dette gjør vi for samhold og kjærlighet.. Vi har litt liten dusj, så er vel bare noen måneder til før magen min dytter han ut :sengekos:

nydelig avatar..

har du tatt bildet?

Skrevet

Å dusje sammen er sexy....

Skrevet
:hår: :dusje::vetikke:

Neimen... :sjenert:

Kunne aldri ha gjort noe slikt foran kjæresten mens han så på! Dessuten virker det avtennende/ufeminint og lite elegant. Men dusje kan man jo gjøre sammen av og til.

Herlighet... Og hver gang du må på do så er det fordi du "må pudre nesen"?

Er det vanlig at folk føler at de må gjøre seg til også ovenfor kjæresten?

Skrevet
Jeg ønsker ikke publikum mens jeg holder på med f. eks barbering... Hvordan løser dere andre dette? Barberer dere foran partneren?

Uansett så anbefales det å dusje sammen:)

Jepp. Det gjør oss ingenting. Det har hendt at vi faktisk har barbert hverandre.... hihi det er skummelt..

Jeg elsker og dusje sammen. Gjerne enda mer enn min mann liker. Vi dusjer ofte for å kose. Som regel vasker vi hverandre. Skrubber ryggen, maserer, stryker, klemmer, vasker håret.

Det kjipe er at det bare er èn dusj. Man kan fort bli kald.

Dette har vi løst enkelt. Vi bygger hus og der skal vi ha to dusjer inntil hverandre. med 4 dusjhoder. Dvs rainshower oppe og håndhold dusj nede. Lik på begge. Da blir det mye samdusjing da.

ellers synes jeg løsningen med litt privatliv først for så å kose for så la andre parten dusje alene tilslutt var en brilliant løsning.

Vi gjør det avogtil selv.

Skrevet

Har hendt av vi har dusjet sammen men aldri endt i noe seksuelt. Det som er så deilig er å legge seg ned i sengen etterpå. Rene og fine begge to. Forstår godt de som koser og barberer hverandre i dusjen, men er bare ikke sånn selv. Vet ikke helt hvorfor.. det blir bare så feil for meg...

Skrevet

Det er koselig å dusje sammen, men etter en stund pleier jeg å bli svimmel. Derfor orker jeg ikke å dusje sammen med noen så lenge av gangen.

Skrevet (endret)

Å dusje sammen med kjæresten min er noe av det deiligeste vi deler nakne(bortsett fra sex:P). Enten det er bare å såpe inn oss selv og shamponere og ferdig med det. Eller å såpe inn hverandre, eller å ha seg en kjapp en. Wet wet wet

Endret av Duracella
Skrevet

Vi dusjer ofte sammen, ikke nødvendigvis sex i bildet, men såper hverandre inn osv. Koselig det da..

Skrevet

Dusjer sammen noen ganger. Er koselig, men riimelig trangt.. Forstår ikke hvordan dere får til å ha sex i dusjen, jeg?? Kjæresten min er over 20 cm høyere enn meg, så kan ikke ha stående, og ikke plass for oss å ligge i badekaret. I tillegg er det glatt, vann i ansiktet, og ja.. funker rett og slett ikke ;p

Skrevet

Det er gøy å dusje sammen med kjæresten uansett om det er seksuellt eller ikke..Vi dusjer ofte ilag og såper inn hverandre, som regel er det bare kos og ingenting seksuellt..men for all del=) Vi har et større dusjkabinett nå enn før, så bedre plass hvertfall!

Skrevet

Vi dusjer ofte sammen, og det er egentlig veldig deilig. Sånn som vi gjør det så er det ofte sånn at ho går inn i dusjen først også kommer jeg inn. Også koser vi oss og vasker oss, også ender det med at jeg blir stående igjen litt og vaske meg ferdig. Endte sånn, eller omvendt, at jeg står i dusjen også kommer ho inn osv.. Er ikke ofte det ender med noe seksuelt men det blir jo litt klåing :)

Egentlig utrolig deilig, hvis jeg ser bort ifra at jeg har eksem og skal helst ikke stå for lenge i dusjen om gangen, og skal helst ha litt kaldt vann. Men hva ofrer man ikke for kjærligheten? :love:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er koselig å dusje sammen, men jeg liker best å dusje alene. Å stå to i dusjen blir trangt.

Skrevet

Hadde jeg bare hatt et badekar, så.. Heldig :)

Men enig med alle som sier at å dusje sammen er herlig. Kyssing under rennende vann. Det er noe ved det ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...