Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Denne tråden kunne vel også ligget under "samliv og relasjoner" men pytt pytt.. Kjæresten min har tidligere nevnt at han ønsker å dusje med meg. Det er ikke den store drømmen men siden det er noe han ønsker/har ønsket ser jeg ikke noe problem å gjøre det "for"/med han. Det jeg lurer på er, hva er liksom vitsen med dette? Se på hverandre? Ta på hverandre? Såpe hverandre inn? Regner med at jeg "finner" det ut etterhvert, men dusj er noen jeg kombinerer med renhet, noe jeg gjerne gjør alene Hva er deres tanker om å dusje sammen? Jaja, skal bli deilig å legge seg nydusjet og varm med han
Gjest s.n Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Vi dusjer ofte sammen, og i 99% av tilfellene er det ingenting seksuelt over det i det hele tatt. Vi ha dobbeldusj, så det er først og fremst tidsbesparende. Når det er sagt så kan vi/har vi dusjet sammen og såpet hverandre inn, og det var jo gøy!
Merneith Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Trenger man egentlig en grunn til å være naken og våt sammen med kjæresten...? 1
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg trodde de fleste par gjorde dette jeg? Det er jo bare intimt og koselig å dusje sammen med noen du er glad i. Det trenger ikke være sex med i bildet, men det kan selvfølgelig være det.
Gjest Yoghurt Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Trenger man egentlig en grunn til å være naken og våt sammen med kjæresten...? Hihi, enig der ja Ikke at det, som andre sier, måå være noe seksuelt ved det da. Men det er jo ikke å forakte...
Gjest TS Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ok, føler meg helt dum.. Men liksom jeg dusjer og blir ren, etterpå han dusjer og blir ren. Ser liksom ikke hvorfor man skal gjøre dette sammen med mindre det er noe seksuelt, på et eller annet plan, med mindre det er som hos s.n der det er to dusjer. Dette er nemmelig i et badekar og det er liten plass for å ha begge under dusjstrålen samtidig.. :klø: Jada, jeg bagateliserer en tulleting, men ser liksom ikke det store..
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Ok, føler meg helt dum.. Men liksom jeg dusjer og blir ren, etterpå han dusjer og blir ren. Ser liksom ikke hvorfor man skal gjøre dette sammen med mindre det er noe seksuelt, på et eller annet plan, med mindre det er som hos s.n der det er to dusjer. Dette er nemmelig i et badekar og det er liten plass for å ha begge under dusjstrålen samtidig.. :klø: Jada, jeg bagateliserer en tulleting, men ser liksom ikke det store.. Vel, prøv det! Kanskje du blir frelst.
Akila Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 det er jo bare kjempedeilig! Såpe hverandre inn, han kan vaske håret ditt e.l. av de tusen gangene vi har dusjet sammen, kan jeg telle på en hånd da det har ledet til noe seksuelt, og kun to ganger hvor vi har hatt rå sex i dusjen.. Dette gjør vi for samhold og kjærlighet.. Vi har litt liten dusj, så er vel bare noen måneder til før magen min dytter han ut
FantasDick Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Jeg kan ikke huske sist vi dusjet alene - vi dusjer alltid sammen! Som regel bare dusjer vi sammen, noen ganger vasker vi hverandre, og noen ganger har vi sex i dusjen. I begynnelsen hadde vi sex hver eneste gang vi dusjet, men etter et års tid er det større fokus på å dusje.
Huldriél Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Da jeg hadde samboer dusjet vi også alltid sammen. Man blir liksom litt "avhengig" av det, og til slutt er det fryktelig kjedelig å dusje alene. Var ikke seksuelt hver bidige gang, men noen ganger første det jo den veien og, så klart. Prøv det, det er koselig
Gjest Roxie Hart Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Jeg er egoistisk og liker faktisk best å ha dusjen for meg selv! Dusj-vask-ferdig uten noe styr.. Visste ikke at det var så vanlig å dusje sammen jeg...
Fat Sally Lee Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Jeg dusjer ofte sammen med min kjære, og stor sett ender det med noe seksuelt... Vi løser det slik at jeg går i dusjen først, og gjør unna de mest private tingene som intimvask og barbering før kan kommer inn. Så vasker vi hverandre snakker, leker og spruter en stund, før jeg forlater han i dusjen alene så han kan gjøre sitne private ting alene. Jeg ønsker ikke publikum mens jeg holder på med f. eks barbering... Hvordan løser dere andre dette? Barberer dere foran partneren? Uansett så anbefales det å dusje sammen:)
Huldriél Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Vi greide fint å barbere oss sammen. Eneste jeg syntes var litt pinlig og intimt var å vaske seg i... stumpen... foran han
Filur Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Når vi er sammen dusjer vi sammen, omtrent uten unntak. Vi har strikt rutine da, som jeg har innarbeidet for jeg har en del hygienerelaterte tvangstanker, men det blir alltid kosing og tulling også. Vi såper alltid hverandre inn, og barbering og sånt tar jeg ikke fem øre for å gjøre framfor han, enten det er under armene eller i skrittet eller hva som helst. Å vaske seg i rompa og skrittet har heller aldri vert noe problem å gjøre framfor hverandre, hvis vi ikke gjør det på hverandre da.. Vi har faktisk bare hatt sex i dusjen én gang, men det har mer med dusjen å gjøre enn oss.
Gjest Tigress Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Jeg må si jeg skjønner begge sider, her! Hvis det er plass er det hyggelig å dusje sammen, men hvis noen ganger så er det ikke plass til oss begge, og da blir jeg stående full av såpe og så blir jeg kald og det er ikke noe særlig... Der vi bor nå er det ikke plass til typen, meg og vann samtidig i dusjen!
caso Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Dere jenter bruker så lang tid i dusjen, at jeg kan ikke si jeg dusjer sammen med. Dusjer innimellom en balsamkur elno' kanskje..
Gjest puselabb Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 Jeg og samboeren dusjer sammen en gang iblant. Synes det kan være ganske pirrende, så som regel blir det noe seksuelt av det.
Trillrund Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 Sukk... vi dusjet mye mer sammen før... Nå dusjer jeg stort sett om morgenen før jeg går på jobb og han på ettermiddagen når han kommer hjem fra jobb. I den første leiligheten vi bodde i var det bare 40 liters varmtvannstank, så da dusjet vi sammen hele tiden for å få mest mulig tid under vann hver. Da gikk jeg på skole og dusjet på ettermiddagen. Det handler ikke så mye om sex, men mer om det å være nær hverandre. ..... har vel mange flere seksuelle opplevelser fra badekaret enn fra dusjen....
Gjest *nurket* Skrevet 27. november 2007 #19 Skrevet 27. november 2007 Det er jo bare så deilig å dusje sammen. De aller fleste gangene har vi sex faktisk. Klarer ikke å holde fingra unna, når vi er nakne og i nærheten av hverandre
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #20 Skrevet 27. november 2007 Vi såper alltid hverandre inn, og barbering og sånt tar jeg ikke fem øre for å gjøre framfor han, enten det er under armene eller i skrittet eller hva som helst. Å vaske seg i rompa og skrittet har heller aldri vert noe problem å gjøre framfor hverandre :hår: Neimen... Kunne aldri ha gjort noe slikt foran kjæresten mens han så på! Dessuten virker det avtennende/ufeminint og lite elegant. Men dusje kan man jo gjøre sammen av og til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå