Gå til innhold

Hvis du kunne reise og bo

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Hvis du kunne reise til et land og leie en bolig, et land der det er billigere enn her, spare litt penger i tilleg, være der i alt fra 2-6 mnd (eller ett år), hvor ville du reist og hvorfor?

(Ikke Brasil, og ikke Thailand...men helst litt varmere enn i Norge)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du kunne reise til et land og leie en bolig, et land der det er billigere enn her, spare litt penger i tilleg, være der i alt fra 2-6 mnd (eller ett år), hvor ville du reist og hvorfor?

(Ikke Brasil, og ikke Thailand...men helst litt varmere enn i Norge)

Hvorfor spør du oss hvor VI ville bodd, samtidig som du setter regler som at det må være varmere enn Norge? :)

Hvis jeg måtte et varmere sted pga helsa (jeg er ellers ikke så glad i varme), ville jeg kanskje valgt å bo langs kysten i Kroatia. Eller i en landsby i Italia. Men hvis jeg fikk velge fritt ville det bli Tallinn, Venezia, New York eller New Zealand (ganske ulike alternativer mao) :)

Skrevet

Et forholdsvis trygt og avslappet sted i Afrika med hvite strender og lite turisme, en loftsleilighet i Paris, eller i en liten gresk landsby kanskje...

Gjest vimselot
Skrevet

I Afrika er det kjempestore edderkopper... :sjenert:

Paris er vel ikke så billig? (Fortell, hvor i Paris?)

Gresk landsby høres ok ut...

Hva har Kroatia å by på bortsett fra sin sjarm, pluss at det er billig? Og hvem formidler boliger til leie seriøst der?

Italia er litt dyrt når man skal spare samtidig som man går ut par, tre dager i uka...?

Tallinn om vinteren? Vil ha det litt varmere enn her...

Men bare fortsett... :)

Drømmer meg bort...

Skrevet

Amsterdam. Billig å bo og leve (men ikke så veldig varmt da, sommeren kommer litt tidligere og varer litt lenger)

Gjestfrie folk, oversiktlig by, lett å komme seg frem, spennende kultur, fantastisk natteliv etc etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...