Gå til innhold

ikke være sammens med ei med mitt navn?

Anbefalte innlegg

Gjest Veslefrikka
Skrevet

min mye kjærestes eks har ringt han en god del før vi ble ordentlig sammen uten at jeg visste det.

han fortalte meg det når vi ble sammen, og at han ba hun ikke ringe på den måten som før (i fylla og sånn pluss at hun hadde håp om å bli sammen han igjen).

når han sier at hun ikke kan ringe så mye fx om natta og sånt så begynner hun å spørre han ut om meg.

alt skulle hun vite og selvfølgelig navnet og.

når han forteller hva jeg heter blir hun kjempe sinna, for det heter bestevenninna hennes og, og da kom hun til å tenke på meg/han/oss to hver gang hun snakket med bestevenninnen sin.

si meg er dette normal oppførsel for ei på 23?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette syns jeg var litt barnslig :sjenert:

Ho kan jo ikke bry seg om det.

Skal jeg bli sint på alle som heter xxxx og ikke snakke med dem fordi x-kona til sambo heter det og ho kan være pain in the ass til tider.

Skrevet

Dette synes jeg er bare barnslig.

Jeg tenker at hun er desperat etter å få eksen tilbake, og er sjalu på deg. Derfor kommer hun med mange dumme argumenter for at han skal gjøre det slutt med deg.

Skrevet

Sjalu idioti. Han bør droppe kontakt med henne. Jeg er egentlig den som alltid står i bresjen dor at det er mulig å være venner med eks sånn rent teoretisk, men så lenge hun forsøker å få ham tilbake bør han holde seg unna henne og droppe kontakten med henne, i alle fall til hun er ferdig med ham.

Skrevet

Jepp, er faktisk ikke helt på trynet unormalt som en skulle tro.

Har vært borti langt mer urasjonelle tankeganger hos x'er enn det der... oppmerksomhetstrang alt sammen til sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...