Gå til innhold

hva mener dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

fikk dere barn sammen ?

For hvis..........så spar kjolen og bruk stoffet til å sy dåpskjoler til barnebarna som kommer etterhvert.

For da er det jo litt historie i kjolen............gjør den til noe positivt.

det kan være kjekt for både barn og barnebarn engang i fremtiden det....

Bare en tanke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fikk dere barn sammen ?

For hvis..........så spar kjolen og bruk stoffet til å sy dåpskjoler til barnebarna som kommer etterhvert.

For da er det jo litt historie i kjolen............gjør den til noe positivt.

det kan være kjekt for både barn og barnebarn engang i fremtiden det....

Bare en tanke.

Ingen barn nei, men har god tid på det enda føler jeg:) Brudekjolen vil jeg ikkegjøre om til dåpskjole, har for vonde minner om den til det...

Skrevet
:)! Endelig ingen tvil mere. Nå er to av veggene på stua mi i fargen kaffelatte, å brudekjolen har nok et snev av samme farge på deler av skjørtet! Mange synes nok jeg er SNÅL, men dette var gøy synes jeg. To vegger til med maling, så blir brudekjolen kastet på SØPLA!:):)
Skrevet
:)! Endelig ingen tvil mere. Nå er to av veggene på stua mi i fargen kaffelatte, å brudekjolen har nok et snev av samme farge på deler av skjørtet! Mange synes nok jeg er SNÅL, men dette var gøy synes jeg. To vegger til med maling, så blir brudekjolen kastet på SØPLA!:):)

Nå ble stua pen ja :) Brudekjolen ligger godt i en søppelsekk nå, brukte den til å tørke av penselen når jeg var færdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...