Gå til innhold

hva mener dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en stund siden gikk ekteskapet i "vasken"! Har fortsat brudekjolen min, men vet ikke om jeg gidder tanken på å prøve og selge den, men vil OVER HODE IKKE HA DEN!!!!! Det er en ganske enkel kjole i hvit sateng... Vil egentlig ikke at noen andre skal gifte seg i kjolen heller. Er det for dumt å bare kaste den?? Egentlig det jeg ønsker! Ødelegge den, og kaste den!! Hva ville du/dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er en enkel kjole burde det ikke være noe særlig problem å sy den om til noe annet ? Vil du ikke ha den selv så har du kanskje en venninne som er intr i å sy den om til vanlig penkjole ?

Skrevet
Dersom det er en enkel kjole burde det ikke være noe særlig problem å sy den om til noe annet ? Vil du ikke ha den selv så har du kanskje en venninne som er intr i å sy den om til vanlig penkjole ?

Hva med å bruke den som malerdrakt, når jeg maler stua?? ;)

Skrevet

Hva du enn velger å gjøre med kjolen, ikke ta noen avgjørelse ennå. Så ender du ikke opp med å gjøre noe du angrer senere.

La kjolen henge, ute av syne, så kan du bestemme deg for hva du vil gjøre med den om en god stund.

Skrevet

Jeg vet godt hva min kjære ville sagt: gi den til Fretex. Da kommer det jo noe godt ut av det hele også :)

Skrevet

Hvis du ikke vil noen andre skal bruke den, så kast den...

Hvis du kan leve med at andre kanskje kan bruke den som sin brudekjole, selg den :)

Det er hva jeg ville ha gjort i ditt tilfelle, kastet eller solgt.

Skrevet
Hvis du ikke vil noen andre skal bruke den, så kast den...

Hvis du kan leve med at andre kanskje kan bruke den som sin brudekjole, selg den :)

Det er hva jeg ville ha gjort i ditt tilfelle, kastet eller solgt.

Takk!;) Tror nok fast bestemt at den blir kastet ja! Men først ødelegge den skikkelig! Nå er jeg over hode ikke redd for å "søle" på den:)

Skrevet

Jeg hadde klippet den i stykker og kastet den xD

Hvis den ikke var skikkelig dyr da!

Skrevet
Jeg hadde klippet den i stykker og kastet den xD

Hvis den ikke var skikkelig dyr da!

Da blir det slik:) Har faktisk bestemt meg på å bruke den når jeg skal male på stua! Enten ha den på, eller bare legge den på gulvet så jeg ikke søler der! Skal i allefal bort!!

Skrevet

Jeg hadde solgt den og brukt pengene på noe skikkelig ego!

Skrevet

Herregud, noe så barnslig. Hva galt har den brudekjolen gjort, da...?

Skrevet

Ja, jeg ville solgt den og reist på spa eller shopping og champagne for pengene.

Skrevet
Herregud, noe så barnslig. Hva galt har den brudekjolen gjort, da...?

Det er noe som holder en hel haug minner, og noe som er bare "ditt" ettersom du giftet deg i den.. lovet å holde sammen "'til death do you part..."

Det er mitt syn på det, og hadde det vært min brudekjole, jeg og mannen var skilt, hadde jeg ikke taklet å selge den... Vite at andre brukte den hadde ikke vært noe for meg.

Ville jeg heller ikke beholdt den, så hvorfor ikke bare kvitte seg med den.

Like greit.

Er ikke noe "stakkars brudekjole".... :fnise:

Skrevet

Jeg hadde solgt den og brukt pengene på meg selv, eller kanskje gitt pengene til veldedighet? Så kommer det likevel noe godt ut av ekteskapet.

Gjest Gjest_Renate_*
Skrevet

Er enig med hun som la inn denne tråden jeg! Vet jo ikke hvor ille det var å skille seg, men forstår at du vil fjerne brudekjolen. Gjør noe sprøtt med den, som den vil ta skade av, og kast den!!!

Skrevet

Eller gi den til meg enn en annen transe som digger brudekjoler. Slike kjoler i sateng er så nydelige. :goodbye:

Gjest Silmarill
Skrevet

Selg den eller gi den til Fretex!

Ikke kast noe som engang i tiden betydde mye for deg selvom du er forbannet nå, det vil du bare angre på!

Kaste noe så fint som en brudekjole er bare dumt.....

Skrevet

Selg den - kjolen som for deg er knyttet til negative minner kan bli noe positivt for noen andre!

Kanskje det er et par der ute som har lyst til å gifte seg, men som har dårlig råd - kanskje hun kan kjøpe kjolen av deg, og få en fantastisk dag i den!

Ikke ødelegg noe som kan ha verdi for andre, det er tross alt ikke noe ved selve kjolen som er negativt.

Skrevet

Bruk den t ka du vil! Æ for min del synes no d høres arti ut å bruk den om du ska mal stua di:) Kolles farge;) Ætter du e færdi me å mal, så e den vel itj salgbar længer, så da kan du kast den me go samvittighet! Mal i vei sei no æ!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...