Gjest kaffegutt17 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 er det noen som vet om det er i nord, sør, øst eller vest som coffeshoppenei amsterdam ligger eller er dem spredt utover byen? snn att alle bare går og jointer en hvor som helst? vet noen om et bra hotell i nærheten??? av shopene!
Gjest StockDama Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Har de ikke innført forbud for turister å handle på coffeeshops? ...med mindre du skal faktisk ha kaffe selvfølgelig =p
Gjest Gjest Julie Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 De er overalt i alle deler av byen. En del turister synes sikkert slikt er stort og slår seg løs som barn i en godtebutikk.
Gjest Kaffegutt Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Har de ikke innført forbud for turister å handle på coffeeshops? ...med mindre du skal faktisk ha kaffe selvfølgelig =p tviler siden kompissa mine var der i forrige uke og hadde det ganske "latterlig". De er overalt i alle deler av byen. En del turister synes sikkert slikt er stort og slår seg løs som barn i en godtebutikk. men noen steder må det vel være mer av dem? er det sentralt? dette er til en skoleoppgave da. jeg skal ned dit for å gjøre research. stort? sikkert.
Akila Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 hold deg i sentrum (ved stasjonen og rundtom) det er coffeshops overalt.. Gå til en sidegate- coffeshop.. Og selvfølgelig har turister lov til å handle der. Men det går jo an å kjøpe noe å drikke ved siden av, anbefales;) ha en hyggelig og latterlig tur. det er en flott by!
Akila Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 men for all del, kom dere i en park hvis dere er en gjeng med 17-åringer som skal røyke seg bønner og ha totalt latterkula.. .nederlendere er et utrolig hyggelig folk, men ikke strekk tøylene... Det blir ikke sett på som særlig "høflig" men for all del, godt humør og latter er vel det beste som finnes! Det ligger ca 200 coffeshops i amsterdam, så du vil nok finne en. Vi bodde på et hotel llitt utenfor byen, kjøpte weekend kort og trikka inn til sentrum hver dag.. Tut-tut!
Gjest Talula Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 De er spredt rundt omkring i sentrum, typisk i sidegater. Du kjenner gjerne lukten når du er i nærheten Men jeg vet det er tale om å forby turister å handle i coffeeshops i Amsterdam, men jeg tror ikke det er vedtatt ennå.
Gjest kaffegutten Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 De er spredt rundt omkring i sentrum, typisk i sidegater. Du kjenner gjerne lukten når du er i nærheten Men jeg vet det er tale om å forby turister å handle i coffeeshops i Amsterdam, men jeg tror ikke det er vedtatt ennå. nei vi skal ikke det. det er til research men det hadde vært gøy å se dem da. pluss det røde strøket. uten at jeg skal ha meg hore av den grunn.
Gjest kaffegutten Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 men hallo folkens!! drit i bønnene. hvor ligger det et bra hotel til rimelig pris? hva må man forvente å betale pr natt for et greit nok hotell?? vet noen om noen kjente midt i sentrum?
Gjest kaffegutten Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 men for all del, kom dere i en park hvis dere er en gjeng med 17-åringer som skal røyke seg bønner og ha totalt latterkula.. .nederlendere er et utrolig hyggelig folk, men ikke strekk tøylene... Det blir ikke sett på som særlig "høflig" men for all del, godt humør og latter er vel det beste som finnes! Det ligger ca 200 coffeshops i amsterdam, så du vil nok finne en. Vi bodde på et hotel llitt utenfor byen, kjøpte weekend kort og trikka inn til sentrum hver dag.. Tut-tut! nei vi skal nok ikke det. hehe er taxi dyrt der i forhold til trikk?
Gjest kaffegutten Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 ok folk klikker i vater her, og DERE nevner bare coffe shops. ingen vet noe om hotell. det sier faan meg mer om dere enn meg ass!!!
Akila Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 ok folk klikker i vater her, og DERE nevner bare coffe shops. ingen vet noe om hotell. det sier faan meg mer om dere enn meg ass!!! er du smart vet du, så er det ikke verre enn å gå inn på hotels.com, kundeservicen er driiit bra+, så kan du jo spørre dem om et hotell nærme en coffeshop. Vi sier jo at det er hotell overalt og dt eer coffeshops overalt! Got it? veeeldig hyggelige priser for hotell. Vi betalte 1000 kr (meg og sambo) for 3 netter på et fiiiint hotell litt utenfor. Taxi er nok dyrere enn trikk, hvis du skal bruke det mye.
Akila Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 men hallo folkens!! drit i bønnene. hvor ligger det et bra hotel til rimelig pris? hva må man forvente å betale pr natt for et greit nok hotell?? vet noen om noen kjente midt i sentrum? Hvis det er en stund til dere drar, så kan du ji bestille Amsterdam boka fra lonely planet. Der står det massse info. Gå inn på bokkilden.no
Gjest Sativa Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 Hotellet Green house effect har egen coffeeshop i første, Det ligger 10 meter fra horeland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå