MarianneE Skrevet 28. november 2007 #21 Skrevet 28. november 2007 ler av den over... Må jeg virkelig velge hvor jeg vil han skal komme? Mellom puppene er jo ganske sexy da.
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Jeg vil nå bare få sagt èn ting: Lite hadde jeg trodd at jeg noengang ville få lese om sprutepreferanser og Nylonvask i samme tråd! Men kjære deg da! Ve du ikke at nylonvask består av 90% sed??
Gjest Frk sperm Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 Ingen ting som en stor ladning varm sæd i ansiktet! Smørre det utover og slikke i seg restene:) Er jo bra for huden til og med:)
skorpion4_you Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 Puppene, magen eller i munnen - minst søl ved å svelge da Jeg liker dine siste ordene ! du er supert !
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #25 Skrevet 19. desember 2007 Jeg synes ikke det er noe spesielt over en sprut med sæd, så jeg gir blanke i hvor det skulle treffe. Vil dog ikke ha det i øynene. Typen har angst for sæd, så han liker best å sprute inni meg eller i et håndkle så han slipper å se det. Hæææ??? tåler ikke å se sin egen sæd.. det merkeligste komplekset jeg har hørt om så langt..
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. desember 2007 #26 Skrevet 19. desember 2007 Veldig deilig å svelge sæden og. Smaker veldig godt og er opphissende
FantasDick Skrevet 19. desember 2007 #27 Skrevet 19. desember 2007 Hæææ??? tåler ikke å se sin egen sæd.. det merkeligste komplekset jeg har hørt om så langt.. Kompleks? Men, ja, han tåler ikke sin egen sæd. Får fnatt hvis han får det på seg, og vasker seg fanatisk med engang etter sex.
Gjest Evinrude Skrevet 19. desember 2007 #28 Skrevet 19. desember 2007 Veldig deilig å svelge sæden og. Smaker veldig godt og er opphissende Det synes heldigvis kjæresten min også. Det er en skikkelig turn-on for meg bare å vite at hun kommer til å svelge, av en eller annen grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå