Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hei gutter og jenter:) Hvor liker dere å sprut/bli sprutet på? Ansiktet, puppene, håret eller karnsje på det sexy undertøyet??
FantasDick Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg synes ikke det er noe spesielt over en sprut med sæd, så jeg gir blanke i hvor det skulle treffe. Vil dog ikke ha det i øynene. Typen har angst for sæd, så han liker best å sprute inni meg eller i et håndkle så han slipper å se det.
Huldriél Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Puppene, magen eller i munnen - minst søl ved å svelge da
julemuuse Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg synes ikke det er noe spesielt over en sprut med sæd, så jeg gir blanke i hvor det skulle treffe. Vil dog ikke ha det i øynene. Fullt enig i dette! Ansiktet generelt er en nei-plass hos meg! Klissete og ekkelt...
Mrs. K Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hvor gammel er du Mysticgirl? Og hvor i landet holder du til? Du virker utrolig liberal og frisinnet når det kommer til sengeaktiviteter
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 For meg er det og uansett. Men bare ikke øynene, det svir. Men ellers så måtte det være der mannen lyster!
Gjest Tigress Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Samma det, men vil ikke anbefale nesa...
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Mannen min elsker klær av sateng. Om jeg har på noe slikt når vi har sex, lar jeg han komme på det! Enkelt og greit, ta det av og vask det og "sølet" er borte!
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Blir det ikke flekker av det? syns alltid at sateng blir flekkete visst man søler noe på det
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Blir det ikke flekker av det? syns alltid at sateng blir flekkete visst man søler noe på det Neida! Har et par satengbluser, og de har jeg vasket flere ganger etter "sprute", blir ikke flekker nei. Hva er det du ikke har fått vasket bort da?
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Syns det er uansett så lenge noe er sølt og den ikke hives i maskin med en gang, til og med en vannflekk ble værende på en satengtopp jeg hadde en gang, skjønte ingen ting jeg! Ellers har det vel vært sjokolade. Kan ikke huske om jeg har vært bort noe annet på sateng.
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Syns det er uansett så lenge noe er sølt og den ikke hives i maskin med en gang, til og med en vannflekk ble værende på en satengtopp jeg hadde en gang, skjønte ingen ting jeg! Ellers har det vel vært sjokolade. Kan ikke huske om jeg har vært bort noe annet på sateng. Ble d så synelige flekker at du måtte "kaste det da??? Prøv å legg det en liten stund i salo, det hjelper!
Gjest flisjfka Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Ble d så synelige flekker at du måtte "kaste det da??? Prøv å legg det en liten stund i salo, det hjelper! Prøv å sette et klistremerke over, hjelper på capser
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Ble d så synelige flekker at du måtte "kaste det da??? Prøv å legg det en liten stund i salo, det hjelper! ja jeg kasta den, har ikke prøvd det, men har prøvd med nylonvask som ellers tar alle andre flekker på andre klær Prøv å sette et klistremerke over, hjelper på capser Caps er vel ikke akkurat laget av sateng, og capser er vel nesten så tett i stoffet at visst man søler blir det liggende på overflaten, og da tro litt på klistermerketrikkset, selv om jeg ville vasket den for å få det som trekker seg ned i fibrene
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 ja jeg kasta den, har ikke prøvd det, men har prøvd med nylonvask som ellers tar alle andre flekker på andre klær Caps er vel ikke akkurat laget av sateng, og capser er vel nesten så tett i stoffet at visst man søler blir det liggende på overflaten, og da tro litt på klistermerketrikkset, selv om jeg ville vasket den for å få det som trekker seg ned i fibrene Båtte kaste en bluse her om dagen jeg oxo, men det va for at den ble rivet i stykker!
Amalie_85 Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 hehe, ja det blir vel litt anderledes godt jeg har eget tøy til sånt. Tror jeg hadde blitt sur om noen av klærne mine som jeg går med til vanlig hadde blitt ødelagt.
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 27. november 2007 #19 Skrevet 27. november 2007 hehe, ja det blir vel litt anderledes godt jeg har eget tøy til sånt. Tror jeg hadde blitt sur om noen av klærne mine som jeg går med til vanlig hadde blitt ødelagt. Har du eget tøy til å rive i stykker?? Han fikk vel egentlig låv til å rive litt i den da, så han er tilgitt;) Vet ikke hvorfor han liker sateng så godt, men jeg synes det er helt greit at han gjør det:)
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Jeg vil nå bare få sagt èn ting: Lite hadde jeg trodd at jeg noengang ville få lese om sprutepreferanser og Nylonvask i samme tråd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå