Gjest Gjest_eva_* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 For en stund siden gikk ekteskapet i "vasken"! Har fortsat brudekjolen, men vet ikke om jeg gidder tanken på å prøve og selge den, men vil OVER HODE IKKE HA DEN!!!!! Det er en ganske enkel kjole i hvit sateng... Vil egentlig ikke at noen andre skal gifte seg i kjolen heller. Er det for dumt å bare kaste den?? Egentlig det jeg ønsker! Ødelegge den, og kaste den!!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Kan du ikke selge den og kose deg for pengene? Det er jo leit det som er skjedd, men er det mest fornuftige å kaste pengene rett i vasken? Bør i så fall være mye "terapi" i det å kaste kjolen for at det skal være verdt det er min mening.
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Kan du ikke selge den og kose deg for pengene? Det er jo leit det som er skjedd, men er det mest fornuftige å kaste pengene rett i vasken? Bør i så fall være mye "terapi" i det å kaste kjolen for at det skal være verdt det er min mening. Terapi! Der sa du det!!! Nå VIL jeg ødelegge og kaste den! Tror helt ærlig ikke at jeg hadde fått så my for den heller;)
Gjest kitc Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hadde litt samme følelser for min brudekjole etter mitt havarerte ekteskap. Ga den til fretex - jeg tenkte da er det i alle fall noen som får glede av den selv om jeg ikke fikk det.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Kaste eller ødelegge gir deg en svært kortvarig glede. Gi den heller til Fretex slik at andre kan få glede av den. Og så får du den ut av huset også.
Gjest *marie* Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Kaste eller ødelegge gir deg en svært kortvarig glede. Gi den heller til Fretex slik at andre kan få glede av den. Og så får du den ut av huset også.
Aurela Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Kaste eller ødelegge gir deg en svært kortvarig glede. Gi den heller til Fretex slik at andre kan få glede av den. Og så får du den ut av huset også. Enig, det samme tenkte jeg..
Gjest jegmeg Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Riv den i stykker, brenn den, hyl og gråt over restene hvis du behøver det. Jeg tror det er god terapi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå