Gjest Chrizzy Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er det noen som har sett slike pakker med 24 ting som man bruker til julekalender? Jeg har sett etter det men har ikke funnet det. Er det noen som har sett slike pakker et eller annet sted? Takker for svar!
Leo Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg så på Nille for en halvtime siden, men akkurat hva den inneholdt registrerte jeg ikke. Jeg så imidlertid også at de hadde noen ganske fine "bokser" med 24 esker i som burde gjøre det ganske enkelt å finne på noe selv.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg så på Nille for en halvtime siden, men akkurat hva den inneholdt registrerte jeg ikke. Jeg så imidlertid også at de hadde noen ganske fine "bokser" med 24 esker i som burde gjøre det ganske enkelt å finne på noe selv. Uff, jeg synes det er så vanskelig i år. Det blir så dyrt om jeg skal kjøpe småsaker til begge to. Det billigste jeg har funnet her (som jeg kan kjøpe mye av) er på Europris og det var 15 kr pr småsak, var ikke 24 forskjellige ting heller. Jeg kan jo godt bruke 7-800 kroner på ting til kalenderen deres, men jeg føler at det er litt bortkastet. Hvor mye bruker folk egentlig på kalendere (de man "lager" selv)? Jeg har alltid hatt egen kalender til de, men det har blitt dyrt, så akkurat i år når jeg kom på at jeg skulle kjøpe slike pakker så finner jeg det ikke. Vi har ikke Nille her
Gjest Gjest_Majka_* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Er det noen som har sett slike pakker med 24 ting som man bruker til julekalender? Jeg har sett etter det men har ikke funnet det. Er det noen som har sett slike pakker et eller annet sted? Takker for svar! Jeg pleier å kjøpe sjokolader som er pakket inn. f.eks nisser, snømenn, "julekuler" osv.. billig og populært.. Men så er det jo en annen sak om man har lyst til å gi barnet sjokolade hver dag..
Bex Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Det begynner kanskje å bli litt i siste liten nå, men fra egen barndom kan jeg nevne at mamma et år kjøpte en eske Lego (en Brannstasjon eller noe), og fordelte klossene i 24 pakker. Blir jo kanskje ikke sånn veldig overraskende, men hos oss falt det i smak. Et år hadde hun kjøpt en pakke med platiskkdyr (sånne naturtro gårdsdyr) og pakket et eller to i hver pakke. Vet også om en venninne som kjøpte en pakke disneyfigurer, og sønnen tok helt av hver gang han fikk en ny dverg! Så konklusjonen er vel kanskje at du kan gå i lekebutikken og se etter en pakke med noe som intresserer barna dine.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 (endret) Takk for svar Jeg fant en pakke med 24 ting på Sparkjøp. Den kostet 49 kroner. Er det minste jeg har brukt på kalender til de hittil, tror de får en sjokoladekalender ved siden av også, da blir det skikkelig stas. Jeg kjøpte også slike juleposer til å ha tingene i, kalenderen i år er en snor med klyper på, den er pyntet med stjerner og nissegutter og nissejenter. Ble så enkelt det hele, begge kalenderene har hengt oppe med pakkene ferdig pakket på i 2-3 dager allerede. Så de går å ser på kalenderen og kan nesten ikke vente, blir sååå gøy!!! Endret 29. november 2007 av Chrizzy
Gjest StoreSky Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 (endret) Pleir og ha noen av dagene med "gjøre ting". Har fått bl.a. teaterbilletter som jeg skal legge i kalenderen, en annen dag blir "kjøpe juletre", "lage marispan", postkort som skal skrives og postes, etc. Noen gaver, noen ting og gjøre! edit. skrivefeil Endret 29. november 2007 av StoreSky
Bex Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Det høres koselig ut, Chrizzy! Trenger ikke koste allverdens, er spenningen som er det viktigste med en julekalender! Og det høres ut som du har laget en veldig spennende kalender!
Gjest Chrizzy Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Pler og ha noen av dagene med "gjøre ting". Har fått bl.a. teaterbiletter som jeg skal legge i kalender, en annen dag blir "kjøpe juletre", "lage marispan", postkort som skal skrives og postes, etc. Noen gaver, noen ting og gjøre! Lurt. Det har jeg ikke tenkt på!
Gjest Chrizzy Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Det høres koselig ut, Chrizzy! Trenger ikke koste allverdens, er spenningen som er det viktigste med en julekalender! Og det høres ut som du har laget en veldig spennende kalender! Takk skal du ha Kanskje jeg stikker ned noen kort i posene med gjøre ting også.
Gjest StoreSky Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Er faktisk mer populært med "gjøre ting" enn "plastikk-dritt" som det ofte er i sånne ferdig-pakker. Blir jo så dyrt med gode gaver 24 dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå