Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen tvil om at det er jubel i gatene når de snille amerikanerne ankommer og plyndring starter straks. De fleste har tenkt på at grunnen er at irakerne som har hatt parabol husker at amerikansk oppførsel kan tilsvare opptøyene i LA etter Rodney King saken (da myndighetene frikjente politikonstablene som brukte fleksible køller på den stakkars forsvarsløse afroamerikanske), men heldigvis fikk noen tatt det opp på film, og det førte igjen til opptøyene.

Men er det så fredelig i New York?

I dag er det seksten helikoptre som til enhver tid patruljerer i luftrommet over New York på jakt etter mistenkelig aktiviteter som f eks personer som oppholder i bygninger dem ikke skulle opphold seg (noe som i praksis betyr uteliggere som har funnet husly), det ringes inn ca 150 tips hver eneste dag om ”mistenkelig aktiviteter”, og det er f eks muslimnaboen med turban, moskeer som har klær på rens, og andre sladder og hevnlystne folk.

Femtusen gassmasker er delt ut etter at krigen startet og det er nå noian starter, selv om missle raketter er utplassert rundt frihetsgudinnen er angstdempende så betyr ikke det at det er nok for amerikanerne.

En gang var de gale, men når galskapen tar menneskeliv er det enda større grunn til å frykte. Galskapen innenifra. Jeg tror ikke dere vil forstå alt det jeg forteller nå, men vi har tilfellet i fjor høst med han faren og sønnen som skøt mot tilfeldige ofrer og skapte panikk, vi har antrax konvoluttene sendt innenlands og skremte vettet av postvesenet, (ja til og med i Norge begynte folk å åpne posten med plastikkhansker og munnbind), krigens dag nummer to ble det kastet håndgranat i tre telt i en amerikansk leir i Kuwait, den ble også pælmet av en US seargent, altså en av deres egne.

Kan disse forhåndtsvarslene si noe om hva som kommer? At det snart smeller skikkelig i usa, og det smellet kommer innenifra?

Waco

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommentarer altså? Tenkte jeg skulle samle alt på ett sted, er du for eller imot disney med elten john?

Waco

Skrevet

Synes du sier mye fornuftig.

Likevel må jeg henge meg opp i dette:

Jeg tror ikke dere vil forstå alt det jeg forteller nå

Er ikke det å undervurdere "oss"?

Skrevet

Jeg heller en liten kremskvett opp i kaffekoppen til Waco, i vårt imaginære kaffelaberas, og byr på skjokoladekake av fineste sort, sammen med den beste konjakk og sier "flink gutt, Waco" :D .

Milo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...