Gjest Qlio Skrevet 14. april 2003 #1 Skrevet 14. april 2003 Hei! Litt inspirert av en del tråder skal jeg forsøke og få tipsene fra de enkelte brukerne på ett sted.... mulig jeg er litt vel optimistisk? Men jeg har hørt mange ganger at f.eks Chanel har fantastiske øyeskygger, mens andre sverger til Dior osv.... Kan ikke DU skrive ned dine favorittmerker til diverse produkter? Det er visst ikke bare og kjøpe ett merke, har jeg forstått. SMINKE: Foundation: Clinique - Stay True makeup Pudder: Dior - Teint Discret (Sheer Pouder Foundation) Mascara: YSL - Volume Effect Faux Cills Vippepleie (under mascaraen): Estée Lauder - Lash Primer Plus Kajal: Dior - ser ikke type Øyeskygge: Dior - 5 farger Rouge: solpudder fra ukjent leverandør Lipgloss:Lancome - Juicy Tubes HUDPLEIE: Kroppen: MD Formulations - Face & Body Scrub (rygg og bryst) og Lano Fuktighetskrem: MD Formulations - Hand & Body Cream (rygg og bryst) og Elizabeth Ardens "Sunflower" bodylotion Selvbruningskrem: Yves Rocher - Cap Soleil ANSIKTSPLEIE: Øyesminkefjerner: Biotherm - Express Makeup Remover Rensemelk: MD Formulations - Facial Cleanser Ansiktsvann: MD Formulations - Glycare Lotion Ansiktskrem: Dermalogica - Active Moist Kvisekrem: MD Formulations - Skin Perfection Gel Ansiktsmaske: Chattem - Mud Mask Peeling: St. Ives - Apricot Scrub HÅRPLEIE: Shampoo: Clairol - Herbal Essences Balsam: Clairol - Herbal Essences Hårkur: Define Styling: L'oréal - Radical Gel NEGLPLEIE: Neglelakk: Revlon - Get Harder Nail Guarder Neglelakkfjerner: Cutex DUFTER: Parfyme: Elizabeth Arden - Sunflowers Deodorant: Sterilan - Oxygen Fresh Dæven døtte, ikke rart jeg må ha flere hyllemeter på badet? Har tatt frem alt foran PC'n, og er helt sjokkert!!! PLANLAGTE KJØP: Pudder: Kanebo Ansiktskrem: Decléor - Hydra Floral Ansiktsmaske: Decléor - Regulerende ansiktsmaske Ønsker dere alle en fantastisk påskefeiring!
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #2 Skrevet 14. april 2003 Hei Qlio! SMINKE: Mascara: Ennå ikke funnet den perfekte... Kajal: Dior Øyeskygge: Chanel Lebestift: Chanel HUDPLEIE: Kroppen: husker ikke navnet på produktene... Fuktighetskrem: Biotherm ANSIKTSPLEIE: Øyesminkefjerner: noe billig! Rensemelk: Dermalogica Ansiktsvann: Dermalogica Ansiktskrem: Dermalogica Ansiktsmaske: husker ikke merket... Peeling: Dermalogica? HÅRPLEIE: Shampoo: Clairol - Herbal Essences Balsam: Clairol - Herbal Essences Hårkur: Africa Spa - eller noe NEGLPLEIE: Neglelakk: Chanel DUFTER: Parfyme: Salvador Dalì
Arwen Skrevet 14. april 2003 #3 Skrevet 14. april 2003 SMINKE: Mascara: leter også etter den perfekte Pudder: Kanebo total finish HUDPLEIE: Dusjsåpe: Nivea peeling shower Body Lotion: Clinique aloe vera Håndkrem: Kanebo silkbody Til "alt": Elisabeth Arden Eight hour cream Deo: Yerka ANSIKTSPLEIE: Øyesminkefjerner: fra Boots i London Cleanser: Elisabeth Arden calming foamy cleanse Annsiktsvann: Elisabeth Arden Hydra splash Ansiktsmaske: Elisabeth Arden hydrating mask og Elisabeth Ardens Clear the way mask(kan også brukes som peeling) Annsiktskrem: Elisabeth Arden Crème hydratante continue HÅRPLEIE: Shampo og balsam: Sheer blonde Hårkur: Kanebo stimulating walnut treatment PARFYME: Donna og Hugo Boss
Sessa Skrevet 14. april 2003 #4 Skrevet 14. april 2003 Her er min "skjønnhetsliste" : SMINKE: Foundation: Mary Kay Day radiance Licquid Foundation Pudder: Kanebo UV (krempudder) Mascara: Loreal Voluminious Eyeliner: Isadore wet eyeliner Øyebrynspenn/kajal: Dior Øyeskygge: H&M sine, Rimmel og Mary Kay sine Rouge: Mary Kay Lipgloss: Lancome - Juicy Tubes (lilla) HUDPLEIE: Kroppen: Vaseline Intensive Care (såpefri dusjsåpe) Fuktighetskrem: Biotherm bodylotion og cellulittkrem Selvbruningsspray: Yves Rocher - Cap Soleil ANSIKTSPLEIE: Øyesminkefjerner: Nivea Visage og Mary Kay Rensemelk: Mary Kay Ansiktsvann: Mary Kay Ansiktskrem: Mary Kay og Biospecific matt Ansiktsmaske: Mary Kay HÅRPLEIE: Shampoo: Joico - K-Pak Balsam: Joico - K-Pak Hårkur: Wella System professional hydro kur Styling: ALT! (Jeg er frisør;)) NEGLPLEIE: Neglelakk: Bruker sjelden. Neglelakkfjerner: Eylure Acetone Free DUFTER: Deodorant: Sterilan - Oxygen Fresh Parfyme: Lancôme - Miracle, Dior - J'adore, Segio tacchini - Donna, Laura, Versace - Woman PLANLAGTE KJØP: Peelingkrem til kroppen Ny type rensesett til ansikt
Ana Skrevet 14. april 2003 #5 Skrevet 14. april 2003 SMINKE: Foundation: Har ikke funnet den perfekte ennå, men bruker for tiden Clarins Extra-Firming Foundation, den er grei nok, men litt for matt og dekkende for min smak, så blander den med fuktighetskrem. Concealer: Bruker Maybelline Cover Stick og Chanel Pro Correcteur Palette, men er ikke helt fornøyd med noen av dem... Concealer til under øynene: L'Oreal - Visible Lift Pudder: Body Shop - Tranculent Powder Mascara: Maybelline - Great Lash Mascara Kajal/øyenbrynsblyant: L'Oreal (ser ikke type) Øyeskygge: Isadora og H&M sine Rouge: Isadora Lipgloss: L'Oreal - Glam Shine Leppestift: Maybelline HUDPLEIE: Kroppen: Vaseline Intensive Care og Healing Garden Green Tea dusjsåpe Fuktighetskrem: L'Oreal Nutrilift eller Christian Dior - Body Radiance Moisturizer (til spesielle anledninger) Peeling: L'Oreal Selvbruningskrem: Kanebo Honey Glow til ansiktet, og Lancome Flash Bronzer til kroppen. Håndkrem: Clarins - Hand and Nail Treatment Cream ANSIKTSPLEIE: Øyesminkefjerner: Olay - Eye Make-Up Removal Cream Rensekrem: Clarins - Extra-Comfort Cleansing Cream Ansiktsvann: Clarins - Extra-Comfort Toning Lotion Ansiktskrem: Clarins - Moisture Quenching Hydra Balance Cream Kvisekrem: Clarins - Blemish Control Ansiktsmaske: Elizabeth Arden - Clear The Way (dyprens og peeling), og Body Shop - Bamboo Mask (fuktighetsmaske) Peeling: St. Ives - Apricot Scrub Leppepomade: Body Shop - Vitamine E Lip Balm HÅRPLEIE: Shampoo: Nicky Clarke - Hydrating Shampoo Balsam: Nicky Clarke - Supershine Conditioner Hårkur: Pantene Pro V Styling: Pantene Pro V - Volumizing Mousse Fructis - Styling Milk Sebastian - Laminates Gel Sebastian - Laminates Hi-Gloss Spray DUFTER: Parfyme: Christian Dior - Eau Svelte Body Treatment Fragrance Deodorant: Christian Dior - Eau Svelte
Petruska Skrevet 14. april 2003 #6 Skrevet 14. april 2003 Mine favoritter for tiden: Makeup: Mascara: Cliniques naturally glossy mascara, har prøvd mange andre men vender alltid tilbake til denne Øyeskygger: Diors 5-fargeskrin Kajal: Cliniques quickliner for eyes (kjempepraktisk, skrus ut etterhvert som den brukes og har en svamp i den andre enden) Pudder: Cliniques blended face powder (sjelden jeg bruker pudder)Foundation: Har nettopp kjøpt en krukke med Teint Dior Eclàt satin, fantastisk for min hud! Rouge: Cliniques kremrouge eller pudderrouge Concealer: Lancomes Effacernes Lipgloss: Diorific Plastic shine Leppestift: Diors er bare fantastiske, men har også noen Clinique leppestifter. Sminkefjerner: Cliniques water-dissolve cream cleanser Øyensminkefjerner: Cliniques Take the day off, eller Cliniques Extremly gentle eye makeup-remover hvis jeg skal legge ny sminke med en gang. Neglelakk: Diors er bare fantastuiske synes jeg! Neglelakkfjerner: Cutex eller noe annet billig. Bruker bare foundation, concealer, mascara og lipgloss til daglig da! Ja også neglelakk da, det bruker jeg bestandig. Parfyme: Ingen som danker ut gode gamle Chanel No 5 eau de parfum! Hudpleie: Ansikt: Cliniques 3-step (ansiktsvann nr. 1, såpe extramild og Dramatically different moisturizing lotion)og Cliniques Moisture Surge krem ommeren, Advanced stop signs som ekstra rik krem når jeg trenger noe ekstra. Øyekrem: Daily eye benefits, Cliniques Moisture Surge øyekrem om sommeren. Anti-aging: Advanced stop-signs dråper Peeling: 7th day scrub cream 1 g. ukentlig. Kropp: Cliniques skin cushion body wash (nydelig duft og rik kremet konsistens) og peeling i samme merke (herlig avkjølende feeling) Jojobaolje eller Cliniques body butter for fett og fuktighet. Deo: Cliniques roll-on Barbering: Cliniques aloe gel, og ren aloe vera gele etterpå. Shampo: Cliniques daily shampoo Styling: Akkurat nå bruker jeg KMS Hair Play Tacky Gel. Den var perfekt når jeg hadde helt kort hår men nå må jeg finne meg noe annet. Går vel tilbake til Cliniques stylingprodukter. Har også Body shops fotkrem med peppermynte men synes ikke noe om den, må finne meg en annen. Har veldig mye i Clinique, sverger til dem når det gjelder hudpleie. Dior er mesteren på make-up.
Lemoni* Skrevet 14. april 2003 #7 Skrevet 14. april 2003 oi,oi,oi... så mye stæsj.. sverger til hennes og mauritz jeg da...student økonomi og problemfri hud mascara: maybelline -great lash øyeskygge: rimmel - special eyes, og beauty box -love at first sight kajal: beauty box -look alive foundation: l`oreal - translucide(?) leppestifter: diverse, bl.a rimmel shampo: herbal essences dusjsåpe: vaseline intensive care shover gel deodorant: sterilan 24 hours active bodylotion: vaseline intensive care håndkrem: vaseline intensive care hand& nail ( neglene BLIR sterkere) øyesminkefjerner: nivea visage ansiktsvask: nivea visage cleansing gel ansiktskrem: vichy thermal s2 neutrogena clear pore treatmentgel om natten er så pen atter
Skusla Skrevet 14. april 2003 #8 Skrevet 14. april 2003 Mine favoritter er: Makeup: Mascara: YSL- volume effect.. Kjøpte denne på Fredag og er overasket over hvor god den er.. klumper IKKE i det hele tatt.. Stålende! :D Øyenskygge: Versace, Diors fargeskrin, Kanebo og en jeg kjøpte i USA som jeg ikke husker navnet på og Body Shops shimmer Kajal: Clarins Foundation: Clarins- teint fluide Hydratant, Kanebos-Liquid finish Pudder: Kanebo og Dior Sol pudder: Clarins Rouge: Clinique rich texture blush Leppestifter: Kanebos international Lipgloss, Versaces lipgloss, Dior Leppestift Hudpleie: Kroppen: Body butter fra Body shop, Helena Rubinsteind- Art of spa relaxing power Ansiktet: Elizabeth Arden- 8 hour creem, Estee Lauder- 100% Sminkefjerner: Cliniques-Rinse-Off Foaming Cleanser Håndkrem: Cliniques- Special Hand and Body Lotion Deo: Vaseline Intensive Care Ansiktsmaske: HR- Instant Moisture Mask Hår: Sebastian- Xtha raw sensuality SP- coulor saver, repair og sunset Balsam og kurer i samme merkene Neglepleie: Salong Colibri. Neglelakk: Christian Dior Neglelakkfjerner: Cutex Parfyme: Ralph Lauren- Ralph, Nina Ricci- husker ikke hva den het.. grønn flaske og Escada- sexy grafitti Ble en del her ja.. Sikkert noe jeg har glemt også.. Rart vi måtte kjøpe flere hyller til badet???? :oops:
Gjest Lea Skrevet 14. april 2003 #9 Skrevet 14. april 2003 Jeg bruker minimalt med produkter jeg. Tydelig at dere har myyyye mer enn meg! Sminke: L'oreal Maskara L'oreal Kajal Max Factor Seamless Make-up L'oreal øyenskygge (brun) FOB Rouge Liker alle disse produktene veldig godt, selv om de ikke er dyre. Bruker bare Maskara og rouge til daglig. Hudpleie Bruker nesten bare Aloe Vera-gel eller krem på ansikt og kropp. Bruker rensemelk fra apoteket Hår Naturelles honningshampo og balsam Carin Hårkur Olivenolje Parfyme Sun, moon and stars Champagne
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #10 Skrevet 15. april 2003 Kjekk tråd, spesielt for meg som skal ut å reise nå og raide tax-freen. Takk for mange gode tips. Ser ut som endel merker "går igjen" og at mange er fornøyd med de samme.
bare meg 79 Skrevet 16. april 2003 #11 Skrevet 16. april 2003 SMINKE: MD formulations solfaktor 30 m/farge Art Deco macscarabase,øyesygger,kajal,øyebrynsblyant Mascara leter etter en som gjør vippene tykke,Har Dior maxieyes MD formulations lip balm KROPPSPLEIE: Babor kroppspeeling,ACE-bodylotion,Cellulite prod.og dusjolje MD formulations VIT-A-hand&bodycream Gewhol fotkrm (Blå),fotpudder Mary Cohr Antihair deo-cream ANSIKTSPLEIE: Babor Hy-oil,base sensetiv hud Babor vita-retinol-dagkrem Babor Calming sensetiv nattkrem Babor Eye cream Mary Cohr serum for sensetiv hud (dag/natt) Mary Cohr Maske tørr hud og senshud Mary Cohr peelingcream HÅRPLEIE: :brunette: Kerastase Shampoo grønn farge tørt hår Kerastese balsam orange Tørt hår Redken all soft hårkur STYLING: :smilejenta: Kerastase en orange olje i vått hår Redken glansdråper,blander med KMS molding paste i tørt hår Sebastian hårspray avogtil DUFTER: Isabella rosselini nå for tiden edt,boodylotion,dusjskum Ellers Laura B,1881,Sunflowers og Ralp L NEGLER: Art Deco Bruker oljer lakk og div fra Art Deco Herremin hvor mye ting det er har sikkert glemt noe og NÅ SKAL JEG LEGGE MEG SOV GODT
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #12 Skrevet 16. april 2003 Make-up: Pudderfoundation:Shiseido ("pureness"-serien) Mascara:Heller ikke jeg har funnet mascaren i mitt liv, men bruker for øyeblikket L'oreals lash architect... Øyenskygger:Multifarge-skrin fra stila, evnt. eight hour cream brukt som eyegloss. Eyeliner:Inliner fra Max factor (perfekt til våtkanten), kohl-et eller annet fra dior. Lepper:Leppepomade (enten eight hour stick,clarins eller biotherm) Hudpleie: Div. produkter fra shiseidos pureness-serie Clinique S.O.S dekkrem/kvisedreper Div.ansiktsmasker fra L'oreal, Body Shop og Clinique. Niveas shimmer-bodylotion Eight hour cream fra Elizabeth Arden (uslåelig) Parfyme: Lolita Lempickas signaturduft Jean Paul Gaultiers signaturduft Addict fra Dior Hår: Med dreads er det ikke behov for stort mer enn en god shampoo, fortrinnsvis frisørshampoo..
Gjest ivanka på ferie Skrevet 19. april 2003 #13 Skrevet 19. april 2003 makeup foundation:chanel double perfection og shiseido pureness rouge:chanel mascara:kanebo 38 grader leppestift:clinique moisture sheer lipstick lipgloss:shiseido concealer:ysl øyenskygge:clinique og chanel eyelinere:clinique quickliner og elizabeth arden smoky eyes solpudder:estee lauder shiseido pudder-papir kropp ysl ligne pure hjemmelaget skrubbekrem (olivenolje+sukker) olivenolje til barbering gilette venus høvel sterilan oxygen fresh deodorant (rollon og stick) mentholatum som håndkrem (et genialt tips jeg nylig fikk her inne. husker ikke hvem som sa det, men TAKK!) l'eau d'issey parfyme ansikt dermalogica ultracalming cleanser dermalogica daily microfoliant clinique renseskum decleor ansiktsvann decleor kremer:hydra floral og hydra-mat dermalogica kremer:barrier repair og total eye care chanel age delay øyekrem lancome primordiale yeux øyekrem decleor vitaroma øyekrem (jeg bruker ikke alle samtidig, da, men alle er bra!) decleor aromessence ylang-ylang estee lauder idealist elizabeth arden 8hr leppepomade hår redken all soft:shampoo, balsam, heavy cream hårkur og moist ends l'oreal professionel liss-extreme redken glass redken quick styler&treatment sebastian potion 9 kerastase elasto-curl styrer unna: dior. reagerer alltid allergisk på dior vareprøver. av samme grunn (allergi) er jeg forsiktig med clinique. helena rubinstein. ett feilkjøp og ett produkt som lovte 100 ganger mer enn det holdt var nok. lancome. holder overhodet ikke hva de lover. overpriset l'oreal. tigi. kjøpte ubrukelige stylingprodukter jeg bare kastet. versace.gresselig design og donatella er så ekkel. l'oreal og deres ørti datterselskaper, noen nevnt ovenfor (same shit, new wrapping), men l'oreal er så dominerende innen denne industrien at jeg ikke klarer å unngå dem helt, og noen av favorittene mine ovenfor er det jo også de som står bak.
Gjest Jersey Skrevet 21. april 2003 #14 Skrevet 21. april 2003 Ansiktspleie: Nivea Visage Cleansing Gel Nivea Visage All Day Aqua Kroppspleie: The Body Shop- Body Butter (mango) Sminke: (som brukes daglig for tiden) L`Oreal highlighter (Hvitaktig shimmer-øyenskygge) L`Oreal ColorAppeal duo-øyenskygge (rosa/lilla eller beige/brun) L`Oreal Eyeliner (plommefarget) eller Rimmel Eyeliner (beigebrun) Maybelline Full`n`Soft Mascara (mørkebrun, beste jeg har prøvd) Hårprodukter under vask: Wella SP hydro shampoo Wella SP hydro mask hårkur Hårprodukter etter vask: Wella Smooth&Curl liquid Planlagte innkjøp: Mer Body Butter Solpudder (Guerlain?)
super Skrevet 21. april 2003 #15 Skrevet 21. april 2003 HVA JEG SVERGER TIL: SMINKE: Mascara: YSL - Leter fortsatt :'( Kajal: Dior (brun) / Lancôme's Le Crayon Kohl (hvit) Øyeskygge: Stila / Guerlain's Divinora hvis jeg bruker Rouge: solpudder fra Chr. Dior for tiden Lipgloss: For tiden gjelder Eight Hour Cream som lip gloss HUDPLEIE: Peeling: L'orèal Exfotonic Såpe: Eau Vitaminèe fra Biotherm / Vaseline Intensive Care Fuktighetskrem: Dove Body Silk / Body Butter fra Body Shop + den kjempedeilige (Anti-drying body milk?) fra Biotherm ANSIKTSPLEIE: Øyesminkefjerner: Har L'orèal's nå, men tror jeg kjøper en annen neste gang Rensemelk: Clarins for fet hud Ansiktsvann: Clarins for fet hud Ansiktskrem: Elizabeth Arden (husker ikke navn) Peeling: Liker den i grønn og hudfarget flaske fra Clinique HÅRPLEIE: Shampoo: Charles Worthington (RESULTS Balancing Acts Oil Regulating) Balsam: Charles Worthington (Full Volume Conditoner) Hårkur: Kerstasè Masquintense NEGLPLEIE: Neglelakk: Nivea Beautè DUFTER: Parfyme: Ralph Lauren - Ralph for tiden Deodorant: Leter etter den perfekte PLANLAGTE KJØP: Pudder: Shiseido Pureness
chriztine Skrevet 21. april 2003 #16 Skrevet 21. april 2003 Makeup: Foundation: Chanel Double perfection fluide. Concealer: Chanel Pro Correcteur på ujevnheter og Clinique's Soft Conceal Corrector under øynene. Pudder: Stila og Clinique Stay-matte sheer pressed powder. Mascara: Bruker for tiden Magnificils fra Lancôme, men er ikke helt fornøyd. Faller alltid tilbake til mascaraene til Helena Rubinstein. Eyeliner: Flytende fra Guerlain (veldig enkel å få pent på pga tynn kost). Blyant fra Lancôme. Øyenskygge: Elizabeth Arden. Lipgloss: Juicy Tubes fra Lancôme. Hudpleie: Bodylotion: Biotherm (den med aprikos for tørr hud) Dusjsåpe: Bodyshop Deo: Hugo Boss og Biotherm Parfyme: Sensations fra Jil Sander Håndkrem: Biomains fra Bitoherm Ansiktspleie: Bruker for tiden renseprodukter og ansiktskrem fra Lancôme og er egentlig veldig fornøyd med de. Men bytter likevel ofte. Rensemelk: Galatèis Clartè Ansiktsvann: Tonique Clartè Sminkefjerner: Bi-facil. Helt suveren! Den har jeg holdt meg til lenge. Ansiktskrem: Vinèfit. Hårpleie Liker best KMS og Wella. Neste kjøp: Ny mascare fra Helena Rubinstein.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. april 2003 #17 Skrevet 21. april 2003 Makeup: Foundation: Kanebo Total Finish. Concealer: Revlon og en concealer og øyenkrem i ett fra Dior. Pudder: Météorites fra Guerlain. Mascara: Kanebo 38 og Lancome Magnificils (eller no sånt). Eyeliner: Max Factor. Øyenskygge: Alt ettersom, Chanel eller Versace. Lipgloss: Juicy Tubes fra Lancôme. Hudpleie: Bodylotion: Body butter fra Body Shop. Dusjsåpe: Bodyshop Deo: White musk fra Body Shop Parfyme: Hypnotic poison fra Dior eller White musk fra Body Shop Håndkrem: Spenol Ansiktspleie: Varierer, for tiden Cliniques 3-step Hårpleie Kanebo silk hair Neste kjøp: Ny renseserie for ansiktet, samt ny mascara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå