Gå til innhold

Tigi Self-absorbed shampo

Anbefalte innlegg

Gjest Mariella
Skrevet

Jeg har normalt til tørt hår, tar en minicolor av og til - og normal glans i håret.

Jeg vurderer nå kjøpe Tigi Self absorbed shampo og balsam, da jeg har hørt denne skal være bra (ifølge en frisør) Men har aldri prøvd selv.

har du prøvd, og hva syns du? Lukter den godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lukter veldig godt, men gjorde ingenting for håret mitt.

Skrevet

Jeg liker den veldig godt, men etter noen flasker ble jeg veldig lei lukta. Men vil tro jeg kjøper den igjen etter hvert.

Jeg har tykt, glatt, halvlangt hår, og den passet perfekt til meg. Slapp unna alle de "flyaway"hårene jeg normalt får når håret er nyvasket.-

Skrevet

Den lukter sterk appelsin, jeg syns ikke lukten er noe god. Jeg har prøvd den også, men syns ikke den var noe bra. Sats heller på en annen shampo og balsam, den lukter så ekkelt syns jeg, altfor sterk lukt. Siden du har normalt til tørt hår, kan du jo prøve ett annet merke, feks. Silky sexy hair - den lukter utrolig godt og har mange næringstoffer i seg som feks. hveteprotein, soy osv. Lukter vannmelon/banan. Men du kan nok få litt flatere hår enn det du har, bare vær obs på det ;) eller hva med wella SP? feks. fuktighetsgivende shampo og balsam. Tror det er ett av de billige merkene i frisør salong.

Eller for farget/kjemisk behandlet hår - Tigi dumb blonde shampo og balsam. For alle hårfarger ;)

Skrevet

Jeg har akkurat brukt opp denne sjampoen (balsamen ble tom litt før), òg jeg synst den var fantastisk god! Jeg har langt hår, som både er slitt og farget. Håret ble nydlig, tykkere og fikk mye mer glans! Jeg kunne bare bruke sjampoen uten "problem" (håret mitt blir som regel bedre med balsam)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...