Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Les dette - syntes det var ustyrtelig morsomt, men også en liten tankevekker til alle dere som er superopptatt av å skulle lage det perfekte bryllup. http://www.bodo-nu.no/Kommentar/20020404/2...4_eggfiles.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Hihi! Veldig morsomt ja! Håper ikke vi får så mange taler!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Hehehe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Knall!! Er det totalt uhørt om man kun har de tre-fire "viktigste" talene til middagen, og sparer resten til kaffen? Da slipper man å sitte så lenge i ro, og det må jo være fint for kaffegjestene å få med seg noen av talene, også..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Men helt seriøst.. dette er PLAGSOMT! Det er alltid så mange som skal si så MYE i bryllup, begravelser, barnedåper, komfirmasjoner osv. Jeg synes at det er pyton å sitte stille i mer enn 2 timer. Kan til nød sitte i 3-4 timer med noen toalettbesøk (for å strekke på beina). Hvis dere som skal gifte dere vil unngå dette kan dere jo si ifra at det ikke er ønskelig med laaange taler. Hva synes dere som skal gifte dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 hadde jeg vært bruden hadde jeg vært på nippet til å gå jeg også.. 19 taler og 6 TIMER.......uææææ!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Dette med taler er ingen spøk... Se bare her http://bryllupsfesten.com/taleverkst.htm De fleste syns at det er pyton hvis det blir for mye taler. Men det er vel ikke verre enn at man sier ifra på forhånd at man ønsker korte taler. Det er jo en fin oppgave for toastmasteren 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 Takk og lov at vi bare skal ha 30 voksne gjester i vårt bryllup!! *hirr* Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg får seriøst angst av å lese dette her.. Det er fem uker til jeg skal gifte meg på lørdag, og har i dag sittet i tre timer sammen med svigermor-far og mine foreldre i tillegg til toastmasteren for å sette opp en kjøreplan for dagen... Og middagen... og....... TALENE.... HJELP sier jeg.. Alle vil jo si noe... Jeg har nå sagt mitt og nekter at middagen skal vare mer enn fire timer og fikk heldigvis med meg alle på dette... Håper bare inderlig at toastmasteren klarer og holde seg til de som er satt opp på listen.. Og helt klart... Gong gong er utelukket.. Hilsen en som gleder og gruer seg masse til den store dagen... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 5. april 2002 #10 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har fakktisk opplevd et slikt bryllup der vi nesten ikke fikk mulighet til å snakke med hverandre eller spise maten. Vi satt riktignok ikke så lenge ved bordet, men det var veldig irriterende og kun rekke noen få matbiter før toastmasteren igjen klimret i glasset og sa det var tid for tale/sang. Maten ble rett og slett kald før vi fikk spist den, og det var rimelig irrterende som gjester å hele tiden bli avbrutt. Vi skal iallfall prøve å unngå akkurat dette i vårt bryllup!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 5. april 2002 #11 Del Skrevet 5. april 2002 Hehehe! Utrolig bra skrevet! Hater taler! Og har aldri forstått hvorfor folk absolutt skal begynne med brudens / brudgommens spede barndom! Det er sikkert festlig for foreldre og besteforeldre å høre - men ærlig talt så er det totalt uinterressant for gjestene å høre på. Vi / de gir vel en lang beng i brudens / brudgommens første pianotime, osv. Har aldri forstått den norske tradisjonen med masse taler. Heldigvis kommer min fars slekt fra Belgia. Der holdes det ALDRI taler i bryllup! Min samboer er fra Iran. Der holdes det helder ikke taler. Men jeg har sett at toatsmaster går rundt fra gjest til gjest og introduserer dem for de andre gjestene. Det kan jo ta sin tid, for der er det ikke snakk om små familier på 50 mennesker, men snarere 300... I og med at 2/3 av våre gjester altså vil være fra land hvor det ikke holdes taler i bryllup, og i og med at vi skal forsøke å ha det meste sagt på engelsk, så håper vi at dette begrenser taletrangen til de fleste hos oss! Regner faktisk ikke med mer enn 5 taler. Og da skal de få beskjed på forhånd om at de må være korte! Ikke tale om at jeg skal lide meg gjennom min egen bryllupsmiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå