Gjest Gjest_S10nemor_* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Vurderer og kjøpe glattetang fra USA da det er MYE billigere!!!!!! Vet de har 110 V og vi har 220 - er det pes og bruke omformer?
royaltrux Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vurderer og kjøpe glattetang fra USA da det er MYE billigere!!!!!! Vet de har 110 V og vi har 220 - er det pes og bruke omformer? Må bare si jeg anbefale det ikke. Jeg kjøpte på Folica.com i sommer når jeg var i USA. Jeg brukte forskjellige omformer men fikk den ikke til å virke i det hele tatt her i Norge. Den eneste som jeg vet med 100% sikkerhet komme til å virke her i Norge er den GHD IV. Kan være andre merker som justere seg til men da må du nok se litt nøyere...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Følger med på tråden, da jeg ønsker meg en keramisk rettetang Og budsjettet er renner ikke akkurat over sånn rett før jul. Kjøper gjerne fra USA, ellers kan kanskje noen tips om gode kjøp her til lands også??
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Følger med på tråden, da jeg ønsker meg en keramisk rettetang Og budsjettet er renner ikke akkurat over sånn rett før jul. Kjøper gjerne fra USA, ellers kan kanskje noen tips om gode kjøp her til lands også?? Spørs hvor mye du vil bruke, men man får gode tenger her i landet også nå for 500-700 kr, men du får si hvor mye du vil bruke da.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Noen av merkene kan brukes på begge volt (altså trenger du da bare en adapter, ikke en omformer). Jeg har hatt en rettetang fra Conair, den kunne brukes både i USA og her i Norge (med adapter) og en krølltang fra Revlon som også er dual voltage (120/240V). Rettetangen min fra Vidal Sassoon derimot er ubrukelig her i Norge. Men forhåpentligvis satser du på bedre merker enn de jeg har nevnt uansett!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Spørs hvor mye du vil bruke, men man får gode tenger her i landet også nå for 500-700 kr, men du får si hvor mye du vil bruke da. Jeg ser de selger på bl.a. Nikita frisørsalonger til 1999 kr. Det syns jeg er mye!! Er de helt på høyden rettetengene du tenker på til 500 -700 kr? Hvor får jeg tak i de evt og hva heter de?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Denne f.eks. bruker min frisør. Og det daglig, så da regner jeg med at den holder mål.Den regner jeg med at du får kjøpt i butikkene til Teknikmagasinet. Ellers tror jeg du blir fornøyd hvis du finner en tang som varmes opp på 30 sek., har keramiske plater gjerne teflonbelagte, har knapp for å slå av og på, regulerbar temperatur mellom 180 og 230 grader. Selv har jeg ei tang kjøpt hos frisør som heter CERAmini, men den selges ikke i butikker tror jeg. Betalte 650 for den og er veldig fornøyd. Forøvrig kan det hende du får billigere tenger også, men kan ikke anbefale en jeg ikke har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tenkte å kjøpe rettetang fra USA, men fant ut at det ikke var så mye å spare på den jeg ville ha (med frakt og toll). Jeg kjøpte GHD IV hos frisøren, og jeg er kjempefornøyd!! Den er virkelig verdt alle pengene. Min kostet 1500 kroner.
fashonista Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tenkte å kjøpe rettetang fra USA, men fant ut at det ikke var så mye å spare på den jeg ville ha (med frakt og toll). Jeg kjøpte GHD IV hos frisøren, og jeg er kjempefornøyd!! Den er virkelig verdt alle pengene. Min kostet 1500 kroner.
fashonista Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg har akkurat kjøpt GHD Hot Pink Styler, dyyyyr, men vel verdt pengene!!! Når det er sagt, så er det min 3`dje, så jeg kan jo ikke leve uten;D Med den trenger du ikke omformer, den går overalt i hele verden OG best av alt, slitasjen på den er myyyyyye mindre enn hva ALT annet kan tilby! Fordi overflaten holder konstant 180 grader, trenger man bare å jobbe gjennom èn gang og ikke fire, slik som mange andre jern, slik att eksponeringen for varmen blir mye mye mindre. Jeg bytter hvertfall aldri jern http://www.ghdhair.com/index.php?c=no Endret 1. desember 2007 av fashonista
Gjest Corinne Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har selv en rettetang fra ghd som jeg kjøpte for et halvt år tilbake. Det jeg lurer på, den salonstyleren de selger i norge, er det den sammen som den ghd IV salonstyler som den heter på de engelske øyene. De ser anderledes ut i utseende, men veldig mye av infoen stemmer. Vet noen om dette?
Gjest Gjest_oda_* Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Jeg tenkte å kjøpe rettetang fra USA, men fant ut at det ikke var så mye å spare på den jeg ville ha (med frakt og toll). Jeg kjøpte GHD IV hos frisøren, og jeg er kjempefornøyd!! Den er virkelig verdt alle pengene. Min kostet 1500 kroner. :O min kostet 800 kr KJEMPEFORNØYD !!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå