Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg kom over en artikkel med tittelen " De fleste barn med kreft blir friske. Artikkelen ligger her: Barn og kreft I artikkelen kommer det frem at 75-80 prosent av barn som får kreft i dag blir friske. Dette i motsetning til 50 år tidligere, da få barn overlevde kreft. Ettersom dette var hyggelig lesing ville jeg spre det glade budskap :love:
Gjest pasient Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg kom over en artikkel med tittelen " De fleste barn med kreft blir friske. Artikkelen ligger her: Barn og kreft I artikkelen kommer det frem at 75-80 prosent av barn som får kreft i dag blir friske. Dette i motsetning til 50 år tidligere, da få barn overlevde kreft. Ettersom dette var hyggelig lesing ville jeg spre det glade budskap :love: jeg vil ikke si det er hyggelig lesing med sykdom, men at så mange blir friske er jo positivt oppi det hele!
Kayli Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Gledelig at så mange blir friske! Jeg har opplevd at et barn jeg kjenner godt har dødd av kreft i høst, og synes det er godt å tenke på at det er sjelden det ender slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå