Gå til innhold

Lego barnebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jentungen min er så glad i disse lekebordene som gjerne er ute på cafeer og venteværelser og slikt. disse lego borda som man har lego i et hull midt i bordet og rundt på de ulike plassene man sitter så er det sånn lego brett som sitter fast i bordet.

Forklart godt nok tro???

Er det noen som vet hvor det går an å få kjøpt noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hva du mener.. og har selv leta etter det i mange år....men har ikke funnet ut hvor det kan kjøpes..

Skrevet

Jeg lurer på det samme, bare om hvor man finner Thomas toget lekebord, altså sånn lavt bord med togskinner man har i butikker

Skrevet

Vi har et slikt bord, men det er ikke plass til lego i midten. Det er bare "legobrett" over hele bordet. Det følger også med et "lokk" til å legge over "legobrettet" - slik at det kan brukes som vanlig lekebord.

Vi fikk bordet med to stoler for mange år siden. Jeg vet desverre ikke hvor det er kjøpt, men jeg tenkte at det jo gikk ann å søke eller etterspørre et slikt bord på f. eks. Finn.no... Det er jo sikkert mange som har et slikt bord hjemme - hvis det er umulig å få tak i de nå...

Skrevet
Vi har et slikt bord, men det er ikke plass til lego i midten. Det er bare "legobrett" over hele bordet. Det følger også med et "lokk" til å legge over "legobrettet" - slik at det kan brukes som vanlig lekebord.

Vi fikk bordet med to stoler for mange år siden. Jeg vet desverre ikke hvor det er kjøpt, men jeg tenkte at det jo gikk ann å søke eller etterspørre et slikt bord på f. eks. Finn.no... Det er jo sikkert mange som har et slikt bord hjemme - hvis det er umulig å få tak i de nå...

dette kan man få tak i nesten i alle leke butikker.. de har ihvertfall på toys a rus...

Skrevet

Mannen min mener å ha sett legobord hos brio. Kan være vanskelig å finne, men de som selger leker og barnemøbler til firma (barnehager, helsestasjoner, butikker o.l.) må vel slike bord. Men spørs hvor lett det er å få tak i disse som privatkunde da? Kanskje du kan spørre noen som arbeider i bhg eller noe?

Skrevet

Det du kan gjøre er og kjøpe et sånt vanlig barnebord med med benk på begge sider, sånn typiske benker de har på lekeplasser men til voksne.

Disse pleier og selges på hagemøbelutsalg på sommeren (så det er vel vanskelig og få tak i nå) Så kjøper man bare "legobrett" og limer på bordet. Så kan man skjære ut hull til bokser og sette de oppi og fylle meg lego.

• 3 uker senere...
Skrevet

Kostet masse penger. har søkt litt rundt jeg også - og det er ofte institusjoner som bruker slike, og priser deretter.

Men vi har lite bord, løse plater og skruer vi - det fant vi ut var beste løsningen for oss. Fx Lack-bord fra IKEA koster under hundrelappen og kan godt tåle å skrus i/limes på.

Skrevet
Kostet masse penger. har søkt litt rundt jeg også - og det er ofte institusjoner som bruker slike, og priser deretter.

Men vi har lite bord, løse plater og skruer vi - det fant vi ut var beste løsningen for oss. Fx Lack-bord fra IKEA koster under hundrelappen og kan godt tåle å skrus i/limes på.

ingen dum ide.....

• 2 år senere...
Gjest Beathe
Skrevet

Hei.

Jentungen min er så glad i disse lekebordene som gjerne er ute på cafeer og venteværelser og slikt. disse lego borda som man har lego i et hull midt i bordet og rundt på de ulike plassene man sitter så er det sånn lego brett som sitter fast i bordet.

Forklart godt nok tro???

Er det noen som vet hvor det går an å få kjøpt noe lignende?

Hei,

her er link til Trigonor, de selger orginale Lego lekebord.

De koster en del penger, men kvaliteten er den samme du finner på lego bord som står på cafeer og venteværelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...