Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg brukte en krem fra apoteket som huden ikke blir rød og stam av. MEN det er visst mineraloljer i den... Fikk tips fra hudpleier om at det ikke er bra dersom en har uren hud, men at serier for sensitiv hud gjerne inneholder dette da det funker bra på sensitiv hud sånn ellers. Hvilken krem kan anbefales? F.eks. fra MD formulations...
Gjest hyggelig Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 decleor sin emulsjon er en herlig fuktighetskrem. hudpleieren anbefalte den til meg, og jeg har sensitiv blandingshud. huden min ser/føles mye bedre ut nå som jeg bruker den. eneste bakside med den er at den er dyr og tuben er liten( 50ml). finnes på strawberrynet til ca 300kr (på hudpleiesalongen koster den 560kr.....)
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Takk for svar, Hyggelig! Finnes det en bra krem som går akkurat under toll-grensen da? Anyone? Kremen bør passe sensibel hud som trenger fukt, samtidig som den ikke tilstopper porene.
Gjest hyggelig Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 strawberrynet betaler tollen for deg hvis du sender dem en mail med kvitteringa:) jeg fikk pengene tilbake etter ca 2uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå