Gjest Frk Åberg Skrevet 4. desember 2007 #21 Del Skrevet 4. desember 2007 Absolute Christmas finnes fortsatt, kjære deg! Vi har den på Platekompaniet, hvis jeg ikke husker helt feil koster den 99,50, o prisen varer i alle fall til og med søndag. Ok, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. desember 2007 #22 Del Skrevet 9. desember 2007 The Sinatra Christmas Album. Ingen over, ingen ved siden av. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 9. desember 2007 #23 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Sufjan Stevens - Songs for Christmas anbefaler jeg Endret: På amazon.com kan man høre lydklipp: http://www.amazon.com/Songs-Christmas-Sufj...s/dp/B000HLDF0O Endret 9. desember 2007 av wind-up bird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. desember 2007 #24 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg liker denne; Gull, røkelse og myrra med Kjetil Bjerkestrand og Tore Brunborg. Litt annerledes, men veldig vakker og steminigsfylt. I fjor kjøpte jeg Jul i gammel tid med Rolf Lislevand. Vakkert, vakkert, vakkert!!! Ellers har vi diverse samleplater med alt fra Rolf Just Nilsen og Alf Prøysen til Dolly Parton. Men min favoritt er gammel, religiøs julemusikk som de over. Takk til Eurydike for tips, forresten. Høres absolutt ut som noe jeg kan like. Barokkmusikk - og også tidligmusikk (renessanse) er noe jeg aldri får nok av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 10. desember 2007 The Sinatra Christmas Album. Ingen over, ingen ved siden av. Mvh Yvonne Jeg har "Christmas Songs by Sinatra", men ikke "The Christmas Album", selv om jeg har hørt et par låter fra det. Ærlig talt synes jeg ikke julelåtene hans er kjempeimponerende, men hvis du liker det du har kan du jo sjekke ut det andre også – det inneholder selvsagt ulike låter, og er å finne på Platekompaniet til 60 kr. For et par år siden var jeg ganske glad i "Let it Snow! Let it Snow! Let it Snow!", men det har gått over nå, og jeg synes ærlig talt ikke amerikanske croonere er det som gir mest julestemning... Hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 11. desember 2007 #26 Del Skrevet 11. desember 2007 Elsker plata til Peter Jøback, den han synger med Sissel Kjyrkjebø er bare nydelig (det er han også, forresten :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 12. desember 2007 Sufjan Stevens - Songs for Christmas anbefaler jeg Endret: På amazon.com kan man høre lydklipp: http://www.amazon.com/Songs-Christmas-Sufj...s/dp/B000HLDF0O Yes, Sufjan er bra. Hvis tipset var rettet mot meg er det kanskje en smule pussig å anbefale noe jeg nevnte selv i det første innlegget, men... Joda, alle har godt av litt Sufjan i julestria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 12. desember 2007 Elsker plata til Peter Jøback, den han synger med Sissel Kjyrkjebø er bare nydelig (det er han også, forresten :rødme: ) Jeg har aldri hatt sansen for disse svenske pop-homsene, men platen er sikkert fin, den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 12. desember 2007 #29 Del Skrevet 12. desember 2007 Yes, Sufjan er bra. Hvis tipset var rettet mot meg er det kanskje en smule pussig å anbefale noe jeg nevnte selv i det første innlegget, men... Joda, alle har godt av litt Sufjan i julestria. Beklager, snakker om å blingse! Men nå kan i alle fall alle andre som forviller seg inn i tråden høre litt på Sufjan også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. desember 2007 #30 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg har "Christmas Songs by Sinatra", men ikke "The Christmas Album", selv om jeg har hørt et par låter fra det. Ærlig talt synes jeg ikke julelåtene hans er kjempeimponerende, men hvis du liker det du har kan du jo sjekke ut det andre også – det inneholder selvsagt ulike låter, og er å finne på Platekompaniet til 60 kr. For et par år siden var jeg ganske glad i "Let it Snow! Let it Snow! Let it Snow!", men det har gått over nå, og jeg synes ærlig talt ikke amerikanske croonere er det som gir mest julestemning... Hver sin smak! Jeg synes heller ikke The Christmas Album er spesielt imponerende, jeg har den nemlig selv. Christmas Songs by Sinatra derimot er en veldig koselig plate der han synger med Bing Crosby og barna sine. Og ja - det er hver sin smak. Jeg har vært Frank Sinatra fan i evigheter og det finnes svært mange ulike versjoner av de julesangene Sinatra i sin tid spilte inn. Noen av dem er bedre enn andre helt klart. Mvh yvonne Endret 12. desember 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 16. desember 2007 Beklager, snakker om å blingse! Men nå kan i alle fall alle andre som forviller seg inn i tråden høre litt på Sufjan også.. Det håper jeg virkelig! Han fortjener en god og lang lytt. Forresten vil jeg gjerne påpeke at Paal Flaatas album igjen er å få tak i! Hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå