Adonia Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 har funnet en masse morsomme bilder av meg og venninner som jeg tenkte å bruke i en kalender. det blir som en tilleggsgave. men jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det.. har funnet en fin mal jeg kan bruke, så lurte på å printe den ut selv på fotoark? men da er problemet at jeg også må binde disse sammen på en eller annen måte sånn at det blir pent? noen som har gjort dette? eller som har noen andre gode tips? :-D ellers går det jo ann å kjøpe en ferdig som jeg kan lime inn bildene i, men i og med at det bare er en tilleggsgave tenker at det fort blir dyrt da siden jeg må kjøpe kalender + få bildene ut på papir
monja Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ta kontakt med bokhandel. Her binder bokhandelen det sammen med spiral i toppen (eller hvor du vil) til 30 kr pr kalender. Kalenderen printer jeg ut på litt tykt papir. 135 grams ark.
Gjest nextlife Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 har funnet en masse morsomme bilder av meg og venninner som jeg tenkte å bruke i en kalender. det blir som en tilleggsgave. men jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det.. har funnet en fin mal jeg kan bruke, så lurte på å printe den ut selv på fotoark? men da er problemet at jeg også må binde disse sammen på en eller annen måte sånn at det blir pent? noen som har gjort dette? eller som har noen andre gode tips? :-D ellers går det jo ann å kjøpe en ferdig som jeg kan lime inn bildene i, men i og med at det bare er en tilleggsgave tenker at det fort blir dyrt da siden jeg må kjøpe kalender + få bildene ut på papir Har lett etter dette , men grier ikke å finne en sånn mal. Hjelpe meg?
Adonia Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Ta kontakt med bokhandel. Her binder bokhandelen det sammen med spiral i toppen (eller hvor du vil) til 30 kr pr kalender. Kalenderen printer jeg ut på litt tykt papir. 135 grams ark. takk :-D skal sjekke ut hvor mye de tar i bokhandelen her jeg! Har lett etter dette , men grier ikke å finne en sånn mal. Hjelpe meg? du kan jo se om du finner noe her? jeg prøvde å laste ned et program som het SmartDraw 2008. det virket veldig greit, men det var begrenset hvor mange dager man kunne bruke det, og hvor mange sider man kunne printe ut gratis.. så si gjerne fra hvis du kommer over noe annet som er gratis :-D
Gjest nextlife Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 takk :-D skal sjekke ut hvor mye de tar i bokhandelen her jeg! du kan jo se om du finner noe her? jeg prøvde å laste ned et program som het SmartDraw 2008. det virket veldig greit, men det var begrenset hvor mange dager man kunne bruke det, og hvor mange sider man kunne printe ut gratis.. så si gjerne fra hvis du kommer over noe annet som er gratis :-D Takk for tipset, skal sjekke ut denne. Skal si fra om jeg fuinner noe annet
Gjest Tweek Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hvis du har Iphoto kan du gjøre det der. Selv laget jeg en sånn kalender i fjor, men da tok jeg med bilder til fotobutikken wintersborg. Kosta vel 70 kr ca og de var veldig hyggelige. Kom egentlig for sent til at de ble ferdig før julaften, men hun var lenger på jobb den kvelden og hun ringte meg så dagen etter for å si jeg kunne hente den ferdig kalenderen! Veldig god service og den ble veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå