Gå til innhold

Undertøy...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Da jeg var og prøvde kjolen min sa damen at jeg var nødt til å ha torsolette under.

Jeg synes de er vonde å ha på seg.

Så mitt spørsmål er:

MÅ jeg ha sånn??

Eller kan det bli pent uten?

Legger ved kjolen min her...

http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/...les/jasmine.jpg

Og ikke minst: MÅ jeg ha sånne strømper som man fester på ?

Liker strømpebukser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gifter meg 14.juni

Du MÅ ingenting. Du velger selv! Det er din dag, og det er det som er det flott med den. Kan hende damen i butikken mener at hun "vet best" hva som vil være fint under kjolen, men det hjelper lite hvis du mistrives med den.

Velg noe du føler deg komfortabel og fin i...

Du vil være penere når du er avslappet,enn om du går anspent hele dagen :D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

hva med en hel body med god støtte og litt "innstrammende" effekt?Da unngår du ihvertfall problemet med at BH lager synlige striper rundt ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må absolutt ingenting. Synes selv torsoletten var litt ubehagelig å ha på seg da jeg prøvde den i butikken, men så selve dagen så kjente jeg nesten ikke at jeg hadde den på en gang... Det blir derfor noe helt annet å ha den på en hel dag, enn det bare å prøve den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

Da jeg giftet meg, hadde jeg kjole med spileliv. Likevel kjøpte jeg en torselette, og det gjorde at kjolen satt mye bedre på. I tillegg var den nydelig å ha på, og den er lekker å se på.....

Prøv med forskjellig undertøy, som det ble nevnt tidligere, det er ikke pent når man ser bh-kanter etc....

Og mht strømper, velg edt du liker best selv! Mange mener at man bare MÅ ha stay-ups eller strømpeholdere m/strømper...Jeg hadde strømpebukse til festen var over, så skiftet jeg til strømer m/holdere sånn at jeg liksom var litt "sexy" til bryllupsnatta....

:ler:

Christinamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de som har svart tidligere - du MÅ ingenting!

Ut i fra bildet ser det ikke ut som om du må ha torsolette. Selv skal jeg ha torsolette - den jeg prøvde i butikken satt som støpt og var behagelig på. Jeg skal ha stroppeløs kjole og synes da at det er fint å ha en torsolette med spiler fordi alt "sitter som det skal" uten at BH stropper synes :) .

Jeg har ikke sett bilde av kjolen din bakfra - men på bildet ser det ut som om det går helt greit å ha BH, truse og strømpebukser til kjolen. Vil du ha litt mer spesielt/sexy undertøy til bryllupsnatten, er det jo bare å skifte etter festen. Det viktigste er at du føler deg vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tror jeg ville droppet strømpebuksen siden den lett gir et "søkk" i livet som jeg tror vil vises under kjolen din. Jeg ville valgt stay up. Liker dem bedre enn "strømper i stropper"!

Av undertøy synes jeg du kan ha hva du vil, og det er jo viktig at man føler at det er komfortabelt på den store dagen!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...