manducabulla Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg bestilte fra Hennes & Mauritz i dag, men har ikke fått noe bekreftelse fra dem på mail, selv om jeg har fylt ut den. Uansett, så gikk jeg inn for å sjekke litt senere, som i nå, men uansett, så sjekker jeg på min side, så står det: Du har en uavsluttet bestilling i kassen, vennligst gå til kassen och avslutt eller angre kjøpet. Også tenker jeg at jeg kanskje har trykket feil og rotet meg bort, at det ikke ble registrert, siden det står der.. Så jeg fortsetter bestillingen og venter på kvittering, men fortsatt har ingenting skjedd. Og jeg sjekker på Min side, og IGJEN står det at jeg har en uavsluttet bestilling i kassen. Og herregud, nå lurer jeg på om jeg har bestilt samme pakke to ganger. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre
Gjest Advena Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Send mail til H&M, eller ring dem i morgen.
manducabulla Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Men betyr dette at begge har blitt registrert? Jeg forstår ikke hvorfor det ikke står at jeg har en uavsluttet bestilling i kassen, vennligst gå til kassen och avslutt eller angre kjøpet hvis den har blitt registrert. Jeg ble litt forvirret der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå