Gjest ribbe-jenta Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg har allerede kjøpt tynnribbe og lagt i fryseren. Men nå har den fått litt grålig misfarge på svoren. Fryseskapet holder ca. 30 minusgrader. Tror dere at ribba er i ferd med å bli ødelagt? Hva er grunnen til denne misfargingen?
Gjest Elfrida Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det høres ut som frostskader og kommer mest sannsynlig av at du ikke har pakket inn kjøttet godt nok. Det er ikke noe farlig, men ikke særlig lekkert heller. http://www.tryggmat.spar.no/tilberedning.html her står det litt om innpakking av kjøtt som skal fryses.
Gjest ribbe-jenta Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Takk for svaret. Jeg bør kanskje kjøpe en ny.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg har allerede kjøpt tynnribbe og lagt i fryseren. Men nå har den fått litt grålig misfarge på svoren. Fryseskapet holder ca. 30 minusgrader. Tror dere at ribba er i ferd med å bli ødelagt? Hva er grunnen til denne misfargingen?Som en sier, er nok for dårlig pakket inn. Det resulterer at den blir tørr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå