Gå til innhold

MAC foundationer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet

Heisann!

Jeg er på utkikk etter foundation, og helst en fra MAC. Jeg har lest litt om MAC mineralize sarinfinish spf 15. noen som har erfaring med den? vet du hvor mye den koster?

Det har seg sånn at jeg bor i Bergen, og Glassmagasinet(det eneste stedet i Norge som selger MAC) er langt borte. Går det an å ringe dem å be dem sende i posten? vet du eventuelt om en nettbutikk som selger MAC? (annet enn nordstrom hvor man må betale 48dollar i frakt)

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Jeg HATER Mineralize Satinfinish... Den får huden til å glinse som en julekule; fargene er helt merkelige, og huden min ble helt uttørket av den. Jeg er fortsatt irritert på meg selv over at jeg kjøpte den. Jeg har forresten tørr og finporet hud som ikke trenger noen særlig dekkevne, og denne dekker veldig lite. Jeg betalte 189 DKK på Kastrup, så prisen burde ligge på rundt 200 NOK, også.

*edit* stavefeil

Endret av Morgan le Fay
Skrevet

Jeg kjpöte også SatinFinish fra MAC for en mnd siden eller noe, og den var akkurat som du beskrev den, på meg også! Hata den. Men Fix Fluid er veldig bra. En venninne bruker denne og den er matt dekkende og fin:) Koster kr 225-230.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...