Gå til innhold

Inspirasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får dere inspirasjon fra, når dere innreder og dekorerer hjemmene deres? Fra venners hjem, fra interiørmagasiner eller annet? Jeg har nettopp flyttet i ny leilighet, og trenger nå nye ideer! For eksempel har jeg et toalett jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre finere, det er 70-talls (om ikke eldre) gulv, og hvite vegger på sidene og veggen der toalettet står (som er i midten av det lille rommet) er brune veggplater, sånne 70-talls og tenkte om det ville være noen vits i å henge opp to småhyller på de hvite veggene eller hva jeg kan gjøre med de helt tomme veggene. Og så er det soverommet, hva har dere på veggen over senga, hyller eller bilder? Tips om noe annet å ha der? Og stua har store veggflater som er helt tomme nå, jeg ønsker å kjøpe bilder, men er åpen for gode forslag! Hvordan har dere det hjemme, hva har dere på veggene i stua, og hvor handler dere mest? Har dere noen linker til gode interiørsider/noe for tips og inspirasjon? Jeg er veldig glad i litt gammel/antikk stil som jo er ganske in nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...