Gå til innhold

jentesex?

Gjest Gjest_Nelle_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er bi og har gjort det mange ganger med andre jenter og anbefaler det ja :-D

Mykt og godt, og herlig, og godt subsitutt til sex med mann.

Prøv sexdating og sexdate sidene, så finner en mye godt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg det. Er hetero, men akkurat den fantasien ønsker jeg å få oppfylt.

Men vet ikke hvordan jeg skal få til det. Kan jo ikke akkurat bare spørre ei venninne....

Gjest Supermusa
Skrevet

E har prøvd noen ganger.

Det e superdeilig. Ingenting slår å sleike ei våt og klar mus.

Har ikke vært borti en kar som kan alt det ei dame kan.

E lika å sleike hu først, suge klitten og leppene te hu kommer.

Ta så mye e kan av musa inn i munnen min og suge og sleike d te hu riste.

Da banke musa mi av kåthet . E har alltid fått orgasme super-fort etterpå.

Å stå over munnen hennes mens ho suge klitten...kni me mot munnen hennes. vare aldri mer enn 5 min e da :fnise:

Har ikke brukt mye dildo og sånn. Suging / sleiking og fingre e best.

E like å stå så e kan se tunga hennes i musa. Det e helt villt deilig.

Tru om eg må ta en tur til ei venninne te helga.... :lur:

Skrevet

Tips, men det skal sies at jeg ikke har gjort akkurat dette før, men fant da et par menn på denne måten: Dagbladet har både Blink og Hei! (tror jeg da ennå), hvor man kan søker etter folk. Sikkert også Nettby, har ikke prøvd.

Og da skrive om seg selv at en søker jenter? Det går jo også an på Facebook, eller ihvertfall søke etter jenter som søker jenter, og da sende en liten melding til single jenter som man har lyst på et lite møte engang.. Så kan personen si nei, og det blir med det. Eller personen sier ja og dere prater mer på msn osv, og så møtes, så klart på en kafe eller lignende først, og så når dere føler dere klare, møtes alene hos en av dere og ja.. sette igang.

Er man redd for at familie/venner skal finne utav det, hva med å skrive søker etter menn i profilen på facebook, men SØKE SELV etter damer som søker damer? Da ser jo ingen hva dere søker på og hvem dere sender meldinger til.

Skrevet

Uff NEI, dette er bare TURN OFF....!!!

Holder meg til menn jeg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei...Jeg vil være med.Bare si fra..Seriøst :sengekos:

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg fantaserte, fikk det gjort, og fant ut det var bare en forbigående ting. Men gøy var det læll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...