Gjest Gjest_Nelle_* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg er jente og tenner så ufattelig på tanken. Noen som har prøvd? Og vil dele erfaringen med meg?
minemor Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Har prøvdja, og anbefales:) Mye mykere og vannvittig deilig.... Foretrekker nok mannen, men elsker å variere litt.. Mannen får også være med....
Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg er jente og tenner så ufattelig på tanken. Noen som har prøvd? Og vil dele erfaringen med meg? Jeg tenner enormt ved tanken, har lyst å prøve det ut
Huldriél Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hadde ikke vært meg i mot nei! Tenker ofte på det. Kun prøvd med en annen jente og en mann, men å kun være to hadde vært spennende. En dag skjer nok det ja.
Akila Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ja, jeg har fantasert om det lenge.. Tenner sinnsykt på tanken. Men blir nok ikke noe av det med det første gitt! er veldig fornøyd med sambo og fantasier
FantasDick Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Fantaserte en stund om jentesex, før jeg prøvde.. Det ble med x-dama mi. Det er mye "mykere" enn sex med menn, og så synes jeg det var lettere for begge to å vite hva vi skulle gjøre, hvor det er deilig, hvor hardt, tempo.. Det er selvfølgelig forskjeller på hvordan kvinner (og menn) liker det, men vår erfaring var iallefall at det var lettere å vite.
tineline Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Tenner sinnssykt på tanken, er nok min fremste fantasi. Men så kommer alle disse mannfolka i veien da... Vil nok helst være alene med damen, men dersom en potensiell kjæreste sier at jeg godt kan invitere noen med i senga, sier jeg selvsagt ja. Det er skjønt ikke sikkert at han får gjøre så mye mer enn å se på!
Daiquiry Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg har kjempe lyst til å finne en jente eller to, fantaserer masse om det, og har så lyst til å prøve det, men jeg aner ikke hvor eller hvordan.....
Gjest Gjest_daydream_* Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 jeg fantaserer også om jenter;) men lurer på om det bare er i fantasien. anser meg selv som hetro, og har aldri tenkt slikt på jenter in real life. skulle jeg prøvd, måtte det i alle tilfeller skjedd når jeg er singel. har noe på gang med en fyr nå, og jeg har mer enn nok med en person i senga:)
ÆeStæshk Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Jeg fantaserer om dette støtt og stadig, og det er kanskje fordi det er så godt. Er så heldig at jeg har 3 jenter på samvittigheten. De to første var gjennom trekant i forhold med mann, og den siste gangen var 4 stykker: 2 F & 2 M. Koselig det
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Har drømt om det mangen ganger faktisk! Men ikke prøvd...ser på meg selv som hetero, men hadde jeg vært singel hadde det vært spennende og hvis jeg var i det "rette" humøret Hadde en gang halveis avtale med ei jente på nett, hun ville bruke strap on osv..men det ble ikke noe av
Gjest gjst nå Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 Hei. Prøvde det da jeg var yngre med en venninne.Fantaserer om det ennå. Vi ble liggende sammen etter en fest og var egentlig ganske berusa. Jeg vil gjerne fortelle om opplevelsen uten å bli for grov og dermed sensurert......Jeg har ikke fortalt det til noen men tenker på det MYE ennå. Hun begynte å legge seg oppå meg mellom bena mine og gnei musa si mot min.Det var dritdeilig for hun hadde ganske stor mus med store skamlepper og klitoris, så jeg kjente det godt mot min klitt. Først ble jeg veldig flau, men så var det så deilig og jeg var litt full...og det var jo ingen andre på rommet heller. Vi kysset faktisk ikke men ble så kåte av det at jeg lot henne slikke meg og jeg henne. Hun satt på huk under meg så musa ble betjent av hele tunga hennes.Jeg prøvde det samme, men er ikke sikker på at jeg var like flink med slikkingen som henne, men hun stønnet og jukket mot tunga mi ihvertfall.... Etterpå sto hun foran meg og dro skamleppene bakover sånn at jeg kunne suge klitten hennes så den ble stor og stiv.Det var lettere for meg i denne stillingen...husker at jeg gnei meg mot ei pute på gulvet mens jeg rota rundt inne i henne med tunga. Mulig jeg bare husker klitten hennes så stor fordi det er såpass lenge siden og jeg har "normal klitt" men, den var stor (lang) og tykk, så den stakk ut mellom kjønnsleppene også når hun ikke var kåt (husker det fra bading da vi var unge) Hun satte meg oppå kommoden på rommet vi var på og spredte beina mine og dro skamleppene sine bakover / oppover igjen kunne hun knulle musa mi med klitten sin.Kommoden var akkurat så høy at hun fikk gnidd fitta si godt inn i min.Den var den desidert deiligste opplevelsen jeg har hatt.Vil egentlig ikke prøve jentesex uten at det blir garantert så deilig igjen og er redd for å bli skuffa. Hadde jeg ikke vært litt flau og litt bekymra for å bli oppdaget og kanske litt mindre full hadde jeg nok fått mitt livs deiligste orgasme. Å suge hennes mus var så deilig at jeg ikke har glemt det nå netsen 15 år etter. Vi har ingen kontakt i dag, men jeg er sikker på at hun også husker hvor utrolig kåte vi ble. Jeg har hvertfalll mange deilige stunder når jeg tenker på det.... Anbefales!
Gjest Gitte Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Jeg hadde aldri fantasert om det, men havnet plutselig i den situasjonen uansett. Det var helt okey det, men jeg er ganske så hetero så ser det som "en erfaring rikere" og ikke stort mer enn det.. En gang med kun ei jente, og en gang med et par. Flere år siden og aldri gjort det igjen. Foretrekker menn gitt :-D
Gjest mus, ja takk.... Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 historien over med hun som blei knulla av venninna hørtes sinnsykt fristandes ut.Blei enda mere lysten av å lese historia... Jeg har lyst tilå suge ei deilig fitte...har drømt om det lenge.Smake på musa og bruke tunga på ei jente. å få ei våt bollemus gnidd mot klitten høres bare helt deilig ut....Åhhhhhh....men veit ikkje kem eg kan spørre....Har tenkt på at det må være vanskele å treffe ei som har lyst til å knulle ei jente...koss finn en ei som vil? men det går an å fantasere og høre historier her inne. Flere som kan fortelje og gi noen tips om ka som er deilig å gjøre me ei anna jente? want to try.....
Gjest mmmmm... Skrevet 26. januar 2008 #16 Skrevet 26. januar 2008 jeg har fingra og blitt fingra av ei anna jente. vi lå over hos hverandre mye for noen år sia mens begge budde hjemme. Så blei det bare sånn...husker ikke helt hvordan. Vi brukte å kni klittene til hevrandre med fingrene og å fingerpule hverndre etterpå. spytta på fingrene før ho blei skikelig våt og knidde klitten hennes stiv og våt...og hu meg samtidig. vi måtte være så stille vi kunne og det var ikke lett med figerpuling i vill fart mot orgasme...mmmmmmm... no hold jeg meg til mannfolk og pikk....men tror jeg kunne knulla ei jente,ja.
Gjest Gjest_lillemy_* Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 dytt, dytt... flere som har noe å komme med...fantasier ellr virkelig... -vil også prøve...
Belle Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 Å fantasere om det er en ting og gjøre det er en annen ting! Jeg har gjort det mange ganger jeg Men så er jeg lesbisk da..hehe..
Gjest Bifil jente Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Jeg anser meg som bifil, og har vært aktiv bifil de siste 2-3 årene. Er vel noe ganske mange kvinner er nysgjerrige på, og særlig i disse tider hvor det skrives så mye om bl.a. dette i blader og magasiner. For min del var det et stort sprang fra fantasi til virkelighet, og det tok meg lang tid før jeg torde å gjøre noe med det - men da jeg endelig tok mot til meg, og realiserte det, var det en super opplevelse. Har siden datet både kvinner og menn, og har vel ingen preferanse. Men, ønsker å leve et normalt liv, stifte familie (er ganske nylig fraskilt - ingen barn) - så ser ikke for meg at jeg vil kunne eller ønske å leve i et fast forhold med en annen kvinne. Beklager dårlig norsk - er fra England.
emergency Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har prøvd både kvinner og menn, og jeg foretrekker definitivt kvinner. Å slikke ei nybarbert mus, mens jeg stryker hendene over puppene til henne jeg slikker, er virkelig herlig. Det beste er når hun kommer, og river meg i håret og presser hodet mitt mellom beina. Da blir jeg ganske så kåt... Ellers så digger jeg 69 m damer, selv om jeg som regel blir så opphisset at jeg av og til glemmer å slikke tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå