Gå til innhold

Retro Rådyr/dådyr

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei

noen som vet noen nettbutikker hvor jeg kan får kjøpt slike figurer av små rådyr med eller uten pels?

eller har du sett de i en butikk? kanskje jeg kan ta kontakt med den butikken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

ingen som har sett slike noen steder?

har sett bilder i flere magasiner som ROM 123, bonytt og bobedre, men det står ikke hvor disse kommer fra.

ulike str på disse.

bor litt avsides til så er ikke så stor utvalg i interiør her ute. så er avhengig av navn på en nettbutikk eller navnet på en butikk som kanskje er så snill å sender til meg.

på forhånd tusen takk for tips

Skrevet

Jeg har også sett disse i bl.a. de bladene du nevner, men det pleier da å stå forhandler i billedteksten eller en forhandlerliste bak i bladet? Jeg har i hvert fall minst et butikk "på tunga", men jeg kommer ikke på navnet akkurat nå.

M.a.o. var ikke dette så mye hjelp i, men tanken var at jeg kanskje husker å skrive det her når jeg kommer på navnet på butikken jeg tenker på :) ...

Skrevet

Jeg har også sett disse, og mener jeg har lest at de kan kjøpes på Kvist Interiør i Oslo.

Neuberggata 7A

0367 Oslo

Område: Frogner (Majorstuen)

Tlf:22 44 48 19

Skrevet

fikk bobedre i posten i dag. på side 74 nederst til venstre er det en liten reinsdyrfamilie. det er nesten slik jeg er på jakt etter.men heller ikke her står det hvor de kommer fra.

får kanskje gå igjennom alle nettadressene bakerst i bladet og se om jeg finner noe der.

har sååååååå lyst på!!!!!!!!!!

Skrevet

Kvist var det selvfølgelig! :klaske:

Siden det ikke er lov å legge ut telefonnummer her og det sikkert blir fjernet, legger jeg til en link med kontaktinfo i stedet ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...