Gå til innhold

Skjønnhet teller mest for menn

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, for en overraskelse. Jeg som trodde menn var mest opptatt av om dama hadde penger, høystatusjobb eller høy IQ.

Skrevet

Karer, hvor mye vedder dere på at det kommer softie-KG-mann nå og sier han ikke er opptatt av utseende, men "indre verdier"?

Men det er jo sikkert riktig, fordi slike pusekatter ikke får annet enn schtøgge damer...

Skrevet

Jada...veeeeldig vitenskapelig belegg for disse påstandene må jeg si. Tenke seg til 26 kivinner og 26 menn som uttaler seg. Da må det jo være sant og gjelde alle kvinner og menn?

I det hele tatt må jeg si at jeg virkelig tror 100% på de nettstedene som har disse "ta testen" oppleggene rundt sex og samliv.

Jeg ser også på de flotte damene. Men jeg har mine egne definisjoner på "flott".

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så opptatt av utseende, jeg. For meg teller de indre verdiene mer enn et vakkert og velformet ytre.

Du høres ut som en flott person, gjest. Skal vi være kjærester? Er du mann? Ingen fare, jeg er jo en søt liten pusekatt!

* Mjævv! *

* Puuurrrrrrr! *

Skrevet

Da jeg flørta med sambo, og han med meg kjente vi jo hverandre ikke, men det var jo utseende vi begge gikk ut etter! Så jeg tror nok menn legger lista først der, så senere på andre kvaliteter. Og det tror jeg og mange kvinner gjør, inkludert meg selv!

Skrevet
Jeg er egentlig ikke så opptatt av utseende, jeg. For meg teller de indre verdiene mer enn et vakkert og velformet ytre.

Du høres ut som en flott person, gjest. Skal vi være kjærester? Er du mann? Ingen fare, jeg er jo en søt liten pusekatt!

* Mjævv! *

* Puuurrrrrrr! *

Så politisk korrekt!!!:skravle:

Gift med Erna.

Skrevet

Jeg tror pene jenter har større sjans for å bli sammen med en mann eller ha ons. Men jeg tror ikke mannen blir sammen med henne lenge hvis han ikke trives sammen med henne. Over tid er det viktigere at partneren er behagelig, god, trygg og morsom å være sammen med. Hvis han elsker henne blir hun uansett vakker i hans øyne.

Skrevet (endret)
Så politisk korrekt!!!:skravle:

Det stemmer, Tarzan. Jeg er anstendighetens og moralens høye beskytter.

Vel, egentlig er jeg mest redd for KG-damene. Synes enkelte av dem virker litt skumle, så jeg jatter stort sett med av frykt for represalier.

Gift med Erna.

Faen. Og jeg som var villig til å skrote min hetroseksuelle legning bare for deg!

Endret av javac
Skrevet
Da var det vitenskapelig bevist?

Så godt at Kvinner og Klær fikk løst dette for Vitenskapen.

Jeg er sikker på at de fleste forskere vil godta dette med en testgruppe på 26 personer av hvert kjønn.

Skrevet

Jeg vil tro det er svært få som begynner å flørte med noen de selv synes er stygge..

Utseende er veldig viktig i starten, det sier seg selv. Utseende og utstråling. Skjønner ikke hvorfor alle skal mase om det der i tid og utide...

Utseende teller.

Størrelsen teller.

Innse det..

Skrevet
Næh, for en overraskelse. Jeg som trodde menn var mest opptatt av om dama hadde penger, høystatusjobb eller høy IQ.

Personlig så liker jeg best at hun har hue skrudd på riktig vei, kan tenke for seg selv, og er selvstendig. Det er få ting som appelerer mer til meg, enn personlig styrke hos en person. Klengete damer som skal ha bekreftelse og kontakt 24-7 er det desidert verste jeg vet. Likedan de som spør hva jeg syns hele tida.

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Glad jeg har begge deler jeg ;) Så slipper jeg å undres over hva det var de så i meg :ler:

Endret av Mysticgirl
Skrevet
Glad jeg har begge deler jeg ;) Så slipper jeg å undres over hva det var de så i meg :ler:

Helt klart det beste, men det er jo ikke noen sensasjon å komme trekkende med i Kvinner og Klær. Tenk det oppslagene.

"Menn foretrekker smarte, vakre og selvstendige kvinner fremfor dumme, stygge og klengete."

"9 av 10 menn finner skjønnhet og intelligens tiltrekkende. Den tiende er homo."

Det mangler liksom noe for at det skal være skikkelig punch i det.

Skrevet
Utseende teller.

Størrelsen teller.

Innse det..

Haha.........harde fakta :jepp:

sier meg enig der :lur:

Gjest =tentacle=
Skrevet
Skjønnhet teller mest for menn

Er det noen som har tvilt på det? :overrasket:

Skrevet

Ja men hvor mange damer hadde hatt lyst å snakke med en skikkelig stygg man på byen? greit nok, en møter mennesker i andre steder og, men å komme til indre verdier må du a) like utseende; b) være nødt til å omgå dette mennesket jevnlig. Førsteinntrykket er jo basert mye på utseende.

Kall meg overfladisk, men jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med en mann som jeg ikke finner attraktiv på utsiden og. En må jo ikke være noe Ken-dukke (eller hva den idealen skulle være da khm...), men utseende kunne jo være attraktiv, synes jeg. Sikkert - det finnes også korte og tjukke og stygge men som har mye sjarm, sikkert, men første valg hadde jo vært noe som er litt kjekk og ;)

Selvfølgelig er det som er inne viktigere, men det er ikke noe verst med å ikke ha nødt til å fantasere noen kjekkere da en har seks; og en skulle ikke glemme gode gen for barn.

(bare for å gjøre det klar, jeg var bare halvseriøs der ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...