Thomasine Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 (endret) Ja, nå blir guttungen faktisk hele 10 år!!! Tida løøøøper....!!! Han har skrevet ønskeliste, men mye av det er ting jeg vet han ikke vil bruke/leke med (som også koster massse!! ) og andre ting er f.eks bankkort! Vet at interessene har mye å si, men han er ikke lett der. Noe Lego, spill av alle slag - mest PSP/Pc, fysisk aktiv... Hva gir du/ga du til en gutt på 10? Endret 25. november 2007 av Thomasine
Lund Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja, nå blir guttungen faktisk hele 10 år!!! Tida løøøøper....!!! Han har skrevet ønskeliste, men mye av det er ting jeg vet han ikke vil bruke/leke med (som også koster massse!! ) og andre ting er f.eks bankkort! Vet at interessene har mye å si, men han er ikke lett der. Noe Lego, spill av alle slag - mest PSP/Pc, fysisk aktiv... Hva gir du/ga du til en gutt på 10? Hva med penger?
Thomasine Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Nei, har egentlig ikke lyst til å gi det heller... Han har lommeboka "full"...flink til å spare...og bruker det som er der bare på "tull" --> blader, godteri, smålego han bygger opp én gang...
Lund Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Nei, har egentlig ikke lyst til å gi det heller... Han har lommeboka "full"...flink til å spare...og bruker det som er der bare på "tull" --> blader, godteri, smålego han bygger opp én gang... Hva med pepper pizza,gavekort.ipod
Rosalie Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hva med technic lego? Han begynner jo å bli gammel nok til det nå, og det er hakket kulere enn vanlig lego. Var stor suksess i mange år for broren min, ihvertfall, og det hender at han fortsatt drar fram lego-eska i en alder av 20.
Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hva med: Lydbøker Vanlige bøker Ullundertøy Noen fine boxere (Bjørn Borg har mye flott til unge menn) Treningstøy/ utstyr TV/ DVD/ CD spiller til rommet Pusslespill Brettspill En tur (= tid sammen med deg) Billetter (kino, fotballkamp e.l.) Eller hva med en kombinasjon av leker og nyttig? I den alderen er de med i leseprosjekt på skolen, derfor kan bøker være en veldig nyttig gave. I dette prosjektet teller jo også lydbøker. En Harry Potter lydbok varer f.eks. på 20-30 timer...
Villa2000 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hei der. Jeg har også en på 10 år (ti og et halvt i følge ham da....viktig! ) Jeg vurdere å gi ham en elektrisk guitar + forsterker OG headset! I tillegg så bruker jeg å gi en morgenpresang slik at han har noe å drive på med mens han venter på middag og den store presang utdelingen etterpå. Dette kan være alt fra et spill (brett/PS2/PC) eller en film. Kan også være en leke eller noe annet men ikke noe alt for dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå