Gjest Frysepulver Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Dollaren er jo lav, men det er ikke pund... Noen som har gode tips til nettsider jeg kan kikke på? Klær og accessories, ikke sminke, smykker og sånn...
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg finner alltid mye jeg har lyst på på Nordstrom sine sider! Stor amerikansk kjede. Ellers er Macy's verdt en titt:) www.norstrom.com og www.macys.com
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg finner alltid mye jeg har lyst på på Nordstrom sine sider! Stor amerikansk kjede. Ellers er Macy's verdt en titt:) www.norstrom.com og www.macys.com hvorfor er ikke jeg rik??! så mye lekre klær! tror jeg må starte butikk, jeg.
Gjest Frysepulver Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Macy's sender ikke til Norge, er usikker på om Nordstrom's gjør det...
Unika Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 (endret) www.shopbop.com er genial! Bestilte en veske derfra,gikk smertefritt. Nordstrom sender ikke til Norge forresten.. Endret 25. november 2007 av Unika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå