Girl-Next-Door Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kjæresten min og jeg tenkte å reise på avslappingsferie i påsken. Vi vil gjerne bade og sole oss, og skal være borte en uke. Pris ca 5000-6000 pr pers. Noen som har gode forslag? Hvor pleier dere bestille? Fra hvilke nettsteder?
Gjest Gjest_Tornerose_* Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det er et vanskelig spørsmål. Men jeg tror jeg hadde valgt Egypt, Tyrkia, eller Gran Canaria. Jeg bor selv i fastlands Spania og jeg vet det kan være skikkelig møkkavær ved påsketider..
Apple- Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Lurer jeg også på. Men hverken Kanariøyene, Egypt eller Tyrkia hørtes fristende ut... Noen som vet noe om Kypros i mars?
Gjest Pupsilure Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg pleier å søke med www.solfaktor.no, syntes det er den beste siden. Eller www.reisefeber.no. Jeg har vært i Egypt en gang, utrolig bra! Gran Canaria også. Men hadde nok heller valgt Egypt igjen.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet noe om Kypros i mars? Kypros har gjennomsnittstemperatur 8-19 grader i mars. Vanntemperaturen ligger rundt 15-16 grader.
Wonders Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Egypt så klart, superbillig, og varmt, over 20 grader. Yahoo har vært der 4 ganger, våren er flott der nede... Ikke noe regn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå