Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de frosne kyllinglårene som selges i poser på Rema 1000 renskåret? Jeg hadde en dårlig opplevelse med frosne kyllinglår der halve ryggraden, ribbena og litt indre organer kom med på kjøpet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det pleier å stå på posen - vi har av og til kjøpt kyllinglår av et svensk eller dansk merke (mørkerød og hvit pose), og der står det noe sånt som at ryggstykket (?) er med. Hvilket vil si at ryggrad og av og til nyrerester henger med. Jeg synes forøvrig ikke det er så hårreisende ekkelt (verre med evt vanninnhold og levekårene til dyret, egentlig), men sørger selvsagt for å vaske og skjære bort gørra.

Skrevet

Bruker kyllinglår fra Rema mye, skal faktisk ha idag, har aldri opplevd noe "ekkelt" på de. Men rå kyllinglår er det det er..særlig delikat ser de jo ikke ut før de er stekt..

Skrevet
Bruker kyllinglår fra Rema mye, skal faktisk ha idag, har aldri opplevd noe "ekkelt" på de. Men rå kyllinglår er det det er..særlig delikat ser de jo ikke ut før de er stekt..

Men er de med eller uten ryggstykke?

Jeg får vel se på pakningen nestegang om ryggstykket er nevnt.

Skrevet

De frosne kyllinglårene, som er ganske billig, er med ryggstykke. Jeg synes det ble uforholdsmessig mye ben, og kommer ikke til å kjøpe dette produktet flere ganger. Selv om det er ganske billig, blir det egentlig ganske dyrt når man fjerner bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...