manducabulla Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hvilken str er 34B-M? Eller feks 36B-S Jeg trenger 70B. Hvilken str vil dette være i sånn.. beregning?
Såga Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 I UK er det: 30=65 32=70 34=75 36=80 Cupstørrelsene er de samme, iallfall har det vært det for meg de fleste stedene jeg har vært
manducabulla Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk for svar Hva betyr den S eller M på slutten?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 En norsk B er en engelsk A etter hva jeg har fått med meg. Den måten å skrive str med -M og -S bak har jeg ikke sett før. Særlig når den i 36B har en S bak seg er større enn 34B som har -M bak seg.
Såga Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg bruker cup E i UK, og jeg bruker cup E i Norge (hvis jeg kan finne...) Dette er ett litt dumt spørsmål, men er det undertøysett det er snakk om? For da betyr vel kanskje s og m str på trusa?
manducabulla Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Så langt tenkte ikke jeg Det var løsningen på spørsmålet :D
Såga Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Det var flott! (bra jeg torte å spørre da )
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg trodde norske og engelske cup størrelser var like, helt til jeg skjønte at alle bh er jeg bruker er opprinnelig engelsk i str(vanskelig størrelse). Har lest det flere steder på nett, men finner ikke link nå.
Såga Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg trodde norske og engelske cup størrelser var like, helt til jeg skjønte at alle bh er jeg bruker er opprinnelig engelsk i str(vanskelig størrelse). Har lest det flere steder på nett, men finner ikke link nå. hmmm, kanskje det er det som er tilfellet med meg også. Må visst sjekke de "norske" jeg har... Og så er det jo ikke så vanskelig å klemme puppene nedi DD heller, så da kan det jo faktisk hende at de "norske" bh'ene mine i E egentlig er DD...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 hmmm, kanskje det er det som er tilfellet med meg også. Må visst sjekke de "norske" jeg har... Og så er det jo ikke så vanskelig å klemme puppene nedi DD heller, så da kan det jo faktisk hende at de "norske" bh'ene mine i E egentlig er DD... Det jeg tenkte.. Jeg var på Triumph og prøvde BHer og de går i norsk str, helt tydelig en str for små. Jævlig irriterende for jeg trodde det var motsatt, dermed ble det ingen BHer på meg. Men det er mulig at triumph sine er veldig små i størrelsen, noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå