Gå til innhold

kanskje gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Hvor tidlig er det mulig å kjenner symptomer på at en er gravid?

Jeg slutta på ppillene for halvannen mnd. siden. etter nesten to år på piller. fikk en "mens blødning" etter dette.

Har ingen kontroll over syklusen min enda, men vi :sengekos: stadig vekk for å kanskje få klaff så fort som mulig ;)

Vet at jeg bare er i PP1, men det går jo an å drømme om full klaff på første forsøk?! ;) Går jo an???...

Vært så rar i magen i går kveld og i dag. Som om TR skal komme, men tror egentlig ikke at det er det .. vet ikke..

Verker nederst i magen. Stikker i sidene.Føler meg litt oppblåst. Er hele tiden veldig trøtt..... Vet ikke jeg.

Det jeg vil spør andre her om er om det kan være at jeg alt er gravid? er dette typiske symptomer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan selvfølgelig være gravid, men det kan også være TR som er på vei..

jeg hadde ikke mye symptomer, men kjente stikninger i magen, og var øm i brystvortene..

lykke til, får håpe du er gravid da :klemmer:

Skrevet

Rett etter at jeg slutta på pillen fikk jeg merkelige symptomer som jeg selvfølgelig tolket dit hen at jeg var gravid: trøtt, ømme og store flotte pupper :ler: ol. Men jeg ble desverre skuffet. Tror disse symptomene dukket opp pga pilleslutten.

Men for all del: ikke gi opp håpet av den grunn. Kanskje er du heldig? Lykke til!

Gjest linda TS
Skrevet

takk for svar!

nei en får bare stå på :sengekos: til en er gravid... Kan vel både gå fort og tregt dette her... er jo vanskelig forutsi selvsagt.

jeg håper på det beste :) men redd for å bli skuffet, så prøver å ikke gjøre meg opp for store forhåpninger med en gang ;)

Skrevet

Tror det er best å prøve å holde beina på jorda. Vet det er vanskelig, man har lett for å la seg rive med. Men det er jo også veldig mange som bruker lang tid før pillene er helt ute av kroppen.

Jeg kjente veldig lite symptomer på at jeg var gravid. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person.

Lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...