Gå til innhold

20 orgasmer i desember

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo snart desember( om ei lita uke :) ) med mye god mat og drikke..Derfor tenkte jeg på om det er flere her som slenger seg med på min målsetning? Mitt mål er 20 orgasmer før nyttår!

Flere som melder seg på her? :nisseblunk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, orgasmekalender.

oooooh, nå vet jeg hva sambo skal få :fnise:

Skrevet

:fnise: Ja , jeg får slenge meg med her jeg også :fnise:

Kan ikke garantere så veldig detaljerte oppdateringer da :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

... fæææææææææææææææri!

Skrevet

Skal det gå sport i dette også nå?????????????????

Skrevet

Hah, 20 orgasmer skal jeg da klare å få unna lenge før 1. desember.

Skrevet

Men det er juks. Man kan gjerne varme opp på forhånd ;)

Men de orgasmene før desember slår inn tels ikke.

:fnise:

Skrevet

Var det jeg tenkte, men det blir nok bare 23 orgasmer da vi julaften ikke sover alene! Så kan være greit kanskje å la vær da :fnise:

Kanskje jeg kan begynne en dag før :popcorn:

Skrevet
Var det jeg tenkte, men det blir nok bare 23 orgasmer da vi julaften ikke sover alene! Så kan være greit kanskje å la vær da :fnise:

Herregud...

Det klarer jeg og dama på under en uke,og det er ikke skryt en gang.

Selvfølgelig klar over at noen sliter med orgasmer

Skrevet

skjønner at sexlysten din er på topp i svangerskapet... Jeg må nok bruke denne kalenderen som hjelpemiddel skal jeg få 20 orgasmer iløpet av desember... hehe.. det høres jo mye ut, men er jo kanskje ikke det??

Skrevet

Dere er heldige... :sjenert: så har vi oss som aldri klarer da.

Skrevet

før julaften?

Det er jo fort gjort, kommer veldig lett jeg, da.

Skrevet
Herregud...

Det klarer jeg og dama på under en uke,og det er ikke skryt en gang.

Selvfølgelig klar over at noen sliter med orgasmer

Tja, jeg er vel ikke den som sliter. Men når jeg tenkte orgasmekalender blir det jo 24 stk. På mannen hvertfall, jeg kan ofte få fler. Så tenkte jeg jo og å holde det til en gang om dagen. Visst ikke blir det jo ikke noen kalender :fnise:

skjønner at sexlysten din er på topp i svangerskapet... Jeg må nok bruke denne kalenderen som hjelpemiddel skal jeg få 20 orgasmer iløpet av desember... hehe.. det høres jo mye ut, men er jo kanskje ikke det??

Ja, jeg har heldigvis ikke noe problem med det enda. Den daffa veldig av når jeg ble dårlig. Men nå er jeg ikke dårlig lengre så nå er det bare å kjøre på :fnise:

På en måte er 20 orgasmer mye visst man tenker seg fra 1-31 desember, for vi bruker ikke å ha sex hver dag da vi ikke har overskudd til det. Men visst jeg går inn for det så er det nok ikke noe problem :sjarmor:

Husker når vi ble sammen så :sengekos: vi jo hele tiden. Når han besøkte meg når jeg bodde i utlandet var det jo nesten godt at han dro hjem igjen fordi da var jeg jo så sår og gikk sikkert merkelig i to dager etterpå :fnise:

Skrevet

Det ble litt lite for min del, 2-3 orgasmer per dag er vanlig, men jeg er med for det :)

Skrevet
Det ble litt lite for min del, 2-3 orgasmer per dag er vanlig, men jeg er med for det :)

:roll::riste::sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...