Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Det er jo snart desember( om ei lita uke ) med mye god mat og drikke..Derfor tenkte jeg på om det er flere her som slenger seg med på min målsetning? Mitt mål er 20 orgasmer før nyttår! Flere som melder seg på her?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Var det lite? Hva er målet ditt da?
Amalie_85 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg er med, orgasmekalender. oooooh, nå vet jeg hva sambo skal få
mamut75 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ja , jeg får slenge meg med her jeg også Kan ikke garantere så veldig detaljerte oppdateringer da
ehv61 Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Skal det gå sport i dette også nå?????????????????
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Hah, 20 orgasmer skal jeg da klare å få unna lenge før 1. desember.
Amalie_85 Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Men det er juks. Man kan gjerne varme opp på forhånd Men de orgasmene før desember slår inn tels ikke.
Amalie_85 Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Var det jeg tenkte, men det blir nok bare 23 orgasmer da vi julaften ikke sover alene! Så kan være greit kanskje å la vær da Kanskje jeg kan begynne en dag før
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Var det jeg tenkte, men det blir nok bare 23 orgasmer da vi julaften ikke sover alene! Så kan være greit kanskje å la vær da Kanskje jeg kan begynne en dag før Herregud... Det klarer jeg og dama på under en uke,og det er ikke skryt en gang. Selvfølgelig klar over at noen sliter med orgasmer
Akila Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 Var det jeg tenkte, men det blir nok bare 23 orgasmer da vi julaften ikke sover alene! Så kan være greit kanskje å la vær da Kanskje jeg kan begynne en dag før skjønner at sexlysten din er på topp i svangerskapet... Jeg må nok bruke denne kalenderen som hjelpemiddel skal jeg få 20 orgasmer iløpet av desember... hehe.. det høres jo mye ut, men er jo kanskje ikke det??
Huldriél Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Dere er heldige... så har vi oss som aldri klarer da.
MarianneE Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 før julaften? Det er jo fort gjort, kommer veldig lett jeg, da.
Amalie_85 Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Herregud... Det klarer jeg og dama på under en uke,og det er ikke skryt en gang. Selvfølgelig klar over at noen sliter med orgasmer Tja, jeg er vel ikke den som sliter. Men når jeg tenkte orgasmekalender blir det jo 24 stk. På mannen hvertfall, jeg kan ofte få fler. Så tenkte jeg jo og å holde det til en gang om dagen. Visst ikke blir det jo ikke noen kalender skjønner at sexlysten din er på topp i svangerskapet... Jeg må nok bruke denne kalenderen som hjelpemiddel skal jeg få 20 orgasmer iløpet av desember... hehe.. det høres jo mye ut, men er jo kanskje ikke det?? Ja, jeg har heldigvis ikke noe problem med det enda. Den daffa veldig av når jeg ble dårlig. Men nå er jeg ikke dårlig lengre så nå er det bare å kjøre på På en måte er 20 orgasmer mye visst man tenker seg fra 1-31 desember, for vi bruker ikke å ha sex hver dag da vi ikke har overskudd til det. Men visst jeg går inn for det så er det nok ikke noe problem Husker når vi ble sammen så vi jo hele tiden. Når han besøkte meg når jeg bodde i utlandet var det jo nesten godt at han dro hjem igjen fordi da var jeg jo så sår og gikk sikkert merkelig i to dager etterpå
manducabulla Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Det ble litt lite for min del, 2-3 orgasmer per dag er vanlig, men jeg er med for det
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Det ble litt lite for min del, 2-3 orgasmer per dag er vanlig, men jeg er med for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå