smile Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg har i dag en simo kombi som jeg sliter vettet av meg med å bære inn og ut av bilen selv om jeg har begynt å bruke sportsvogndelen. (har ryggproblemer etter fødsel) Derfor vil jeg ha en lettere vogn og lurer på tips i denne jungelen. Kriterier er: * trehjuling * vekt, den skal være lett * kraftige hjul (her vi bor er det ordentlig vinter og grusveier på sommeren) * justerbart håndtak * så og si liggende stilling i ryggen Jeg har sett litt på GT safari og synes det er ei veldig flott vogn men jeg har ikke hørt om så mange som har det.... Takker for svar! Endret 25. november 2007 av smile
foolish Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Lillebror har Urban Jungle, og den er super lett, trehjuling med kraftige hjul, man kan legge ned ryggen flat og håndtaket er justerbart. Her er vi kjempe fornøyde hvertfall:) http://www.pingpong-online.de/osc/images/200716101g.JPG
Cathie Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Vi er også veldig fornøyde med vår OTH urban jungle. Kjempelett, og lett og legge sammen! Og ikke minst utrolig god og trille!
smile Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar men den var skrekkelig dyr!
Cathie Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar men den var skrekkelig dyr! Ligger pent brukte ute på finn.no Kan ofte finne vogner der som er helt som nye omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå