Gå til innhold

2 sykler stjålet

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 14 dager siden ble sykkelen til datteren min stjålet.

Vi bor på et byggefelt med bare barnefamilier og midt inni byggefeltet,30 meter fra huset mitt er det et gammelt hus,i kjelleren der bor det noen tvilsomme ungdommer.

Dette er de eneste ungdommene som bor på feltet her.

Jeg fant sykkelen hennes utenfor det huset etter noen dager. Fint stelt opp inntil husveggen der.

Inatt ble sønnen min sin sykkel stjålet,kjørte rundt kl 2 inatt å leta over alt,kjørte inn i andre boligfelt og inn i sentrum,parkerte bilen å leta osv. men borte er den.

Jeg vet at det er ungdommer fra det gamle huset som står bak dette men jeg kan ikke bevise det.

Det var lys i leiligheten demmes og jeg ringte på,men ingen åpnet.

Fader jeg skulle låst sykkelen.

Trodde ikke dette kunne skje 2 ganger heller.

Skulle tatt bilde av sykkelen til datteren min da den sto utenfor det huset så hadde jeg litt mer å gå på hvis/når den andre sykkelen dukker opp.

Selv om man bor på et boligfelt så er man ikke trygg tydeligvis.

Sykkelen er bare 5 mnd gammel og så har jeg ikke falken-forsikring heller.

Blir så deppa.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er desverre ikke så mye du kan gjøre, utenom å låse tinga du ikke vil miste, inne.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
For 14 dager siden ble sykkelen til datteren min stjålet.

Vi bor på et byggefelt med bare barnefamilier og midt inni byggefeltet,30 meter fra huset mitt er det et gammelt hus,i kjelleren der bor det noen tvilsomme ungdommer.

Dette er de eneste ungdommene som bor på feltet her.

Jeg fant sykkelen hennes utenfor det huset etter noen dager. Fint stelt opp inntil husveggen der.

Inatt ble sønnen min sin sykkel stjålet,kjørte rundt kl 2 inatt å leta over alt,kjørte inn i andre boligfelt og inn i sentrum,parkerte bilen å leta osv. men borte er den.

Jeg vet at det er ungdommer fra det gamle huset som står bak dette men jeg kan ikke bevise det.

Det var lys i leiligheten demmes og jeg ringte på,men ingen åpnet.

Fader jeg skulle låst sykkelen.

Trodde ikke dette kunne skje 2 ganger heller.

Skulle tatt bilde av sykkelen til datteren min da den sto utenfor det huset så hadde jeg litt mer å gå på hvis/når den andre sykkelen dukker opp.

Selv om man bor på et boligfelt så er man ikke trygg tydeligvis.

Sykkelen er bare 5 mnd gammel og så har jeg ikke falken-forsikring heller.

Blir så deppa.......

Gjest Frysepulver
Skrevet

Du hentet vel tilbake sykkelen til datteren din?

Dersom de sa noe kunne du jo sagt at det var din datters sykkel og at hun sikkert hadde parkert den der selv ved en feiltakelse - unger setter/legger jo fra seg ting overalt.

Skrevet

Denne er bittelitt sleip: Gå ut en natt og sett din datter sin sykkel tilbake på husveggen, på akkurat samme sted.

Og ta et bilde :)

Siden den sto der engang kan de jo ikke nekte

Skrevet (endret)

Jeg registrer alle syklene våre i Falck Sykkelregister - da er man bedre sikret om noe skulle skje.

Rettelse:

Ser nå har du vet om Falck. Har du papirer på sykkelen din? Hvis ikke så har butikken opplysninger med rammenr. på sykkelen .. Da har du håndfast bevis på at sykkelen er din.

Endret av Tulipa
Skrevet

Joda jeg hentet sykkelen til datteren min.

Jeg gikk ned til de ungdommene igår kveld,var hyggelig og presenterte meg.

Fortalte om syklene og når det hadde skjedd og han som bodde der var en ung trivelig gutt.

Han hadde besøk av en kamerat.

Jeg fortalte om hva som hadde skjedd. Ble bedt inn og de var glade for at jeg kom å ga beskjed. Når tidsrommene for forsvinningen av syklene kom opp så ble de overrasket for det stemte overens med de gangene det hadde vært en annen der.

De vet hvem det er og de skal følge meg til ham idag. De støtter meg i at det er en viss person for de har selv blitt frastjålet saker og ting når denne personen har vært der.

Mitt syn på at dette er ungdommer er noe tvilsomme stemte,for han ene var dopa av et eller annet stoff. De er bare et år eldre enn min eldste sønn og synes det er trist å se.

Og trist når jeg kan spole tilbake 7 år og lillebroren min døde av stoff. Så jeg husker hvordan han var i rusa tilstand.

Får håpe at sykkelen kommer tilrette igjen i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...