lillesky Skrevet 25. november 2007 #1 Del Skrevet 25. november 2007 Hva skal man gi til et par som er veldig opptatt av design/interiørmote? Har tenkt litt på Lexington-håndklær, for det vet jeg de har noen av. Men de er jo ganske dyre... Tenker på ca. 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. november 2007 #2 Del Skrevet 25. november 2007 Hilmers Hus og Room har mye kult til OK priser. Stelton har laget kule brødposer store og små. http://www.stelton.com/ProductView.aspx?id=215 koster 200 kr for en stor eller to små. Eller kjøpe glass, bestikk eller servise som de samler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Del Skrevet 25. november 2007 En bok om design kanskje? Tar hensyn til interessen deres samtidig som det ikke nødvendigvis koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. november 2007 #4 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg liker mye av det de selger på Kitchn, spesielt Rosendahl sine produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 25. november 2007 #5 Del Skrevet 25. november 2007 Taschen har veldig mange bra bøker om bl.a. design. De er ikke så veldig dyre (100-200 kr) og veldig interresante for folk som liker design. Om de er veldig bevisste på interiør og slikt, ville jeg nok ikke kjøpt noe til hjemmet om jeg ikke var helt sikker på at det var deres stil. Da heller et gavekort, en film eller noe de kan bruke opp/spise eller gjøre sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 25. november 2007 #6 Del Skrevet 25. november 2007 Noe i Menu eller Rosendahl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. november 2007 De har masse Rosendahl. Og bøker tror jeg ikke de er så interessert i. De har flere Stelton-kanner, men vet ikke om de har de brødposene (vurderte de en stund). Er det noe som er pop innen interiør nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. november 2007 #8 Del Skrevet 25. november 2007 Stelton brødposer er sikkert ikke så dumt. Hva med en Aalto-vase? Mener de minste koster rundt 450 kr, finnes i mange farger, hvis du vil kjøre safe er vel blank eller hvit det lureste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 26. november 2007 #9 Del Skrevet 26. november 2007 En skikkelig schtøgg, stor og veldig billig nipsting fra Nille. Under den legger du en konvolutt der du skriver, hø, hø, bare tuller, og stapper oppi et gavekort fra en bra butikk. (Eller kinobiletter hvis du heller vil gi dem en opplevelse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. desember 2007 #10 Del Skrevet 2. desember 2007 Light Arch fra Knud Holscher Design er en flott design-lysestake, hvor du kjøper en lysholderdel for seg. For å sette sammen trenger du minimum 3 stykker, og du kan bygge ut til neste det uendelige. Vet dessverre ikke prisen på disse, men de selges bl.a på Norway Designs ved Saga kino i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 3. desember 2007 #11 Del Skrevet 3. desember 2007 Light Arch fra Knud Holscher Design er en flott design-lysestake, hvor du kjøper en lysholderdel for seg. For å sette sammen trenger du minimum 3 stykker, og du kan bygge ut til neste det uendelige. Vet dessverre ikke prisen på disse, men de selges bl.a på Norway Designs ved Saga kino i Oslo Ja, de er lekre, men tror de koster rundt 1000 (for 3). Men hva med Georg Jensen? For eksempel disse: http://www.georgjensen.com/English/Collect...px?pagenumber=1 Det er veldig populært blant mine designintresserte venner, hvertfall. Også liker mange Kivi fra Iittala: http://www.finnstyle.com/gifts-candleholders-kivi.html Det er veldig lekkert å kombinere farger som matcher, og som passer inn i hjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå